Autokoulun kakkosvaihe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anynomous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anynomous

Vieras
Huomasin juuri, että ajokortti vanhenee viikon sisään, kakkosvaihe siis käymättä. Saakohan siihen nykyään vielä sitä lykkäystä kovin helpolla?

Tähän hätään en mihinkään autokouluun voi kyllä lähteä kun mulla on vauva 4kk ja mihinkään en häntä saa hoitoon..

Tietääkö kukaan miten nämä nykyään menee?

Niin kuin kirjoitin niin en pysty nyt sitä suorittamaan kun olen vauvan kanssa kotona ja ei ole ketään kenelle saisin lapsen siksi aikaa hoitoon.
Jostakin muistan lukeneeni että nyt on ne säädökset tiukentuneet että sitä lykkyä ei niin helpolla saa mutta kai mä tässä tilanteessa sitä saisin vai..?

itelläni meni vanhaksi ajokortti ja jouduin käymään kirjalliset ja inssin uudelleen.. sitä lykkäystä ei saa jos ei ole erittäin hyvää syytä. kannattaa kyllä nopeesti käydä poliiseilta anomassa sitä lykkäystä jos meinaat!! ja se kakkosvaihe kestää vain 1 päivän n 6 tuntia.. ja ennen sitä liukkaan kelin ajoa on ennakoiva ajo eli katotaan vaan kuinka ekonomisesti ajat kestää n tunnin. mut kannattaa toimia nopeesti jos et halua suorittaa uudeleen :( mulle kävi noin viime vuonna ja kyllä tympi...

lykkäysperusteet muuttuivat jokin aika sitten; nykyään tarvitsee käsittääkseni erittäin hyvät perustelut, että lykkyä saisi. voisitko ajaa kakkosvaiheen omalla autolla niin, että vauva olisi siellä paikan päällä jonkun hoitajan kanssa?

Kiirehän sinulla on ainoastaan sen arvioivan ajon kanssa, siinä kun täytyy olla ajokortti voimassa. Muut osat tästä turhasta rahastuksesta voit suorittaa sitten myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
lykkäysperusteet muuttuivat jokin aika sitten; nykyään tarvitsee käsittääkseni erittäin hyvät perustelut, että lykkyä saisi. voisitko ajaa kakkosvaiheen omalla autolla niin, että vauva olisi siellä paikan päällä jonkun hoitajan kanssa?

Ei taida onnistua noinkaan. Noh, täytyy soitella huomenna tosiaan sinne kyttikselle ja kysäistä sieltä.

Yhteistyössä