Autoista jotain tietäviä tai korjaamoista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Minä peruutin autoni vähän väärään paikkaan ja mies on todella iloinen..mut asiaan eli tietääkö kukaan että kun sen vie korjaamolle niin pitääkö lasku maksaa heti vai saako sieltä jonkun sortin laskun mukaan?Meinaan voi tulla ihan pieni lasku siitäkin että saadaan korjattua tuo auto..

Kiitos,mies on niin ärsyyntynyt asiasta että saan kuulema itse viedä autoni sinne ja maksaakkin vielä..nyt kun vielä löytäisi hyvän ja halvan paikan =) Mies kun kuuli asian niin tuumaisi että no hyvää joulua vaan sullekkin :whistle:

Meillä poika veti kivellä puolen auton mittaisen naarmun viikon vanhan automme kylkeen. Pikkuisen kävi mielessä joululahjojen jäädyttäminen...
Kotivakuutus ei korvaa, kun oli oma poika ja oma auto. Olis pitänyt olla naapurin poika...
Auton liikennevakuutuksesta korvattais, mutta omavastuu 150euroa ja bonukset tippuu 20%. Täytyy kysellä hintoja, tuliskohan halvemmaksi teettää omalla kustannuksella. Tekee vakuutusmaksussa vain aika paljon kahdessa vuodessa toi 20 prossaa.

Jaah, miten se nyt noin hikeentyi?
Ei mun mies sanonut moitteen sanaa kun peruutin farkkuvolvon vaihtolavaan ja koko oikeanpuolimmainen valosysteemi meni rikki. Onnekseni löysin purkaamolta vastaavan, uusi olisi maksanut mansikoita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä poika veti kivellä puolen auton mittaisen naarmun viikon vanhan automme kylkeen. Pikkuisen kävi mielessä joululahjojen jäädyttäminen...
Kotivakuutus ei korvaa, kun oli oma poika ja oma auto. Olis pitänyt olla naapurin poika...
Auton liikennevakuutuksesta korvattais, mutta omavastuu 150euroa ja bonukset tippuu 20%. Täytyy kysellä hintoja, tuliskohan halvemmaksi teettää omalla kustannuksella. Tekee vakuutusmaksussa vain aika paljon kahdessa vuodessa toi 20 prossaa.

Nuo maalaukset on tosi kalliita, voi olla että on paras ottaa vakuutuksen kautta, koko kyljen maalaus voi maksaa 1000 ?. Ellette sitten ole hyvissä väleissä jonkun automaalarin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Nuo maalaukset on tosi kalliita, voi olla että on paras ottaa vakuutuksen kautta, koko kyljen maalaus voi maksaa 1000 ?. Ellette sitten ole hyvissä väleissä jonkun automaalarin kanssa.
Mä toivon, että sen naarmun vois jotenkin "kohdemaalata" on nimittäin iso auto kyseessä, pikkubussi, siinä on kylkeä maalattavaksi aika paljon...

Minä olen kanssa onnistunut peruuttamaan auton keulan aikamoiseen kuntoon, se auto oli vielä menossa vaihtoon seuraavana päivänä... ukolle kun ilmotin niin totes:"te naiset". Ja meni kattelee mun aikaan saannoksia... toisaalta olen sen verran onnellisessa asemassa autojen suhteen että mies on automekaanikko, saanut yhtä sun toista lommoo korjailla :D

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

Mä toivon, että sen naarmun vois jotenkin "kohdemaalata" on nimittäin iso auto kyseessä, pikkubussi, siinä on kylkeä maalattavaksi aika paljon...

Jos naarmu ei ole kovin syvä niin maalari voi yrittää hioa sitä kohtaa ja saada naarmun näkymättömiin. Niin tehtiin mun autolle kun lapset oli "vähän" naarmuttaneet.

Jaah, miten se nyt noin hikeentyi?
Ei mun mies sanonut moitteen sanaa kun peruutin farkkuvolvon vaihtolavaan ja koko oikeanpuolimmainen valosysteemi meni rikki. Onnekseni löysin purkaamolta vastaavan, uusi olisi maksanut mansikoita.

No sitä ärsyttää kun mä en kuulema osaa ajaa noita autoja ja siksi se hankki mulle joskus sata vuotta sitten oman auton että ei sen tartte miettiä joka kerta että mitä mä olen sille tehnyt.Meilläkin pitää koko valosysteemit uusia ja sitä taka puskuria vai mikä lie nimi sillä onkaan ja vähän oikoa peltiä sun muuta kivaa..

Tosin en ole koskaan ennen näin hyvin saanut autoa kasaan..ei se nyt niin hiiltynyt ollut mitä vähän kuitenkin :whistle:

[

Jos naarmu ei ole kovin syvä niin maalari voi yrittää hioa sitä kohtaa ja saada naarmun näkymättömiin. Niin tehtiin mun autolle kun lapset oli "vähän" naarmuttaneet.

Pintamaalissa, näkyy sellaisena valkoisena viivana... Ei ainakaan tunnu syvältä, mutta miten ohuita noi maalikerrokset nykyään mahtaa ollakaan.