Autoilijat yllättivät talven!! :DD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja hä???:
Eikö kehä3:sen sisäpuolella kukaan vaihda itse renkaitaan? Kermaperseitä koko sakki ;)

Mä vaihdoin joka kerta renkaat itte kehä 3:n sisäpuolella asuessa, nyt ku asuu tääl susirajalla niin käyn rengasliikkeessä vaihdattamassa kumitassut :D

Eiks se oo työhön nähden kallista??? Siis työmäärään..

Eikö kehä3:sen sisäpuolella kukaan vaihda itse renkaitaan? Kermaperseitä koko sakki ;)

Mä vaihdoin joka kerta renkaat itte kehä 3:n sisäpuolella asuessa, nyt ku asuu tääl susirajalla niin käyn rengasliikkeessä vaihdattamassa kumitassut :D

Ei ole, säilyttävät toiset renkaat ja vaihtavat alle ilman korvausta :D Kun tarpeeks ostaa niin jotain pientä saa ilmaseks.
Ja toi tarpeeks on meidän talouden ja kuljetusfirman kaikki kumitassut

Ei oo mitään kallista, meillä Pirkanmaalla 59 euroa, tohon sisältyy säilytys. Tosi kätevää!

59?!!!??!!! Älytön hinta, jostain säilytyksestä ja kymmenen minuutin työstä!! Kyllä meidän renkaat säilyy ihan ilmaiseksi omassa varastossa ja itse alle vaihdan vähän yli vartissa!! En prkele maksais noin paljoa. Tuolla rahallahan saa jo uudet kumitkin alle ;) !

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Kyllä mä ainakin. Aina ja joka kerta :)

Ei vaan ois isäntä ku vaihtaa??

Täh?
Ihan minä itse. Miksi ihmeessä se olis miehen tehtävä jotenkin enemmän kun mun?

Alkuperäinen kirjoittaja hä??:
59?!!!??!!! Älytön hinta, jostain säilytyksestä ja kymmenen minuutin työstä!! Kyllä meidän renkaat säilyy ihan ilmaiseksi omassa varastossa ja itse alle vaihdan vähän yli vartissa!! En prkele maksais noin paljoa. Tuolla rahallahan saa jo uudet kumitkin alle ;) !

Ja mistäs porvoon rengaskaupasta saa uudet renkaat 59 eurolla? :laugh: Kyllä ne maksaa parisen sataa vähintään. Ja kaikilla ei ole sitä varastoa tai muutakaan säilytystilaa. Meillä vain ahdas kylmävarasto johon ei mahdu renkaat.

Niin, kaikiltahan löytyy oma varasto jossa renkaita säilytellä. Kerrostalojen verkkokellarit on niin pieniä, ettei niihin monestikaan renkaat mahdu. Siksi ei jää muuta mahdollisuutta kuin viedä renkaat maksulliseen säilöön.

Pampelson; eikun se nyt vaan tahtoo yleensä jäädä miehille.. itse vaihdan kans itse, oon koulutettu siihen hommaa ;) Tuli vaan mieleen, kun kerran palstan jossain pinossa oli tuhatpäin niitä kynsien lohkeilua pelkäääviä naisia, jotka ei osaa vaihtaa renkaita!! Oottelevat sit kylmissään tien poskessa ku renkaat puhkee.. KIEHKIEH!!

Ja hei.. ei varastossa tarvi lattia tilaa välttis ollakaan. ku vanee laudan pätkän ja nostaa ne renkaat sinne. Kyl meillä oli rivarin varastossa kolmetkin renkaat yhtäaikaa :D Joo ja aattele..ku jätät renkaat varastoimatta neljäksi vuodeksi johki lafkaan, niin säästyneillä rahoilla saat sopivasti jo uudet tilalle!!

Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:

Niin, kaikiltahan löytyy oma varasto jossa renkaita säilytellä. Kerrostalojen verkkokellarit on niin pieniä, ettei niihin monestikaan renkaat mahdu. Siksi ei jää muuta mahdollisuutta kuin viedä renkaat maksulliseen säilöön.

Raivaa takakontti :D Tai käytä olkkarissa kukkapöytänä!

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Mie kyllä vaihtaisin mutta en saa pultteja irti, kun on koneellisesti väännetty kiinni :D

No ei niitä koneellakaan sen tiekempaan väännetä ku käsinkään... *viheltävä hymiö* Momentti se on niissäkin!! Usein ovat jopa löysemmässä,ku ite kiristetyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Mie kyllä vaihtaisin mutta en saa pultteja irti, kun on koneellisesti väännetty kiinni :D

No ei niitä koneellakaan sen tiekempaan väännetä ku käsinkään... *viheltävä hymiö* Momentti se on niissäkin!! Usein ovat jopa löysemmässä,ku ite kiristetyt :D

No enpä oo saanu niitä auki, monesti yrittäny ja hiki hatussa vieläpä :snotty:

Yhteistyössä