http://www.vartti.fi/artikkeli/fe41cf43-4dbd-44c0-abef-046b2a7bada7
Oli ihan pakko, kerranki näinki päin..

Oli ihan pakko, kerranki näinki päin..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ja kehä kolmosen sisäpuolella, vieläpä!
(muistakaa tämä, pöndet! ) :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ja kehä kolmosen sisäpuolella, vieläpä!
(muistakaa tämä, pöndet! ) :saint:
![]()
![]()
Naureskeleepi just kehä kolmosen sisäpuolella asustava pönde :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja hä???:Eikö kehä3:sen sisäpuolella kukaan vaihda itse renkaitaan? Kermaperseitä koko sakki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hä???:Eikö kehä3:sen sisäpuolella kukaan vaihda itse renkaitaan? Kermaperseitä koko sakki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja hä???:Eikö kehä3:sen sisäpuolella kukaan vaihda itse renkaitaan? Kermaperseitä koko sakki![]()
Kyllä mä ainakin. Aina ja joka kerta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja hä???:Eikö kehä3:sen sisäpuolella kukaan vaihda itse renkaitaan? Kermaperseitä koko sakki![]()
Mä vaihdoin joka kerta renkaat itte kehä 3:n sisäpuolella asuessa, nyt ku asuu tääl susirajalla niin käyn rengasliikkeessä vaihdattamassa kumitassut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hä???:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja hä???:Eikö kehä3:sen sisäpuolella kukaan vaihda itse renkaitaan? Kermaperseitä koko sakki![]()
Mä vaihdoin joka kerta renkaat itte kehä 3:n sisäpuolella asuessa, nyt ku asuu tääl susirajalla niin käyn rengasliikkeessä vaihdattamassa kumitassut![]()
Eiks se oo työhön nähden kallista??? Siis työmäärään..
Alkuperäinen kirjoittaja hä???:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja hä???:Eikö kehä3:sen sisäpuolella kukaan vaihda itse renkaitaan? Kermaperseitä koko sakki![]()
Eiks se oo työhön nähden kallista??? Siis työmäärään..
Alkuperäinen kirjoittaja hä???:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja hä???:Eikö kehä3:sen sisäpuolella kukaan vaihda itse renkaitaan? Kermaperseitä koko sakki![]()
Kyllä mä ainakin. Aina ja joka kerta![]()
Ei vaan ois isäntä ku vaihtaa??
Alkuperäinen kirjoittaja hä??:59?!!!??!!! Älytön hinta, jostain säilytyksestä ja kymmenen minuutin työstä!! Kyllä meidän renkaat säilyy ihan ilmaiseksi omassa varastossa ja itse alle vaihdan vähän yli vartissa!! En prkele maksais noin paljoa. Tuolla rahallahan saa jo uudet kumitkin alle!
Alkuperäinen kirjoittaja hä??:59?!!!??!!! Älytön hinta, jostain säilytyksestä ja kymmenen minuutin työstä!! Kyllä meidän renkaat säilyy ihan ilmaiseksi omassa varastossa ja itse alle vaihdan vähän yli vartissa!! En prkele maksais noin paljoa. Tuolla rahallahan saa jo uudet kumitkin alle!
Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:Alkuperäinen kirjoittaja hä??:59?!!!??!!! Älytön hinta, jostain säilytyksestä ja kymmenen minuutin työstä!! Kyllä meidän renkaat säilyy ihan ilmaiseksi omassa varastossa ja itse alle vaihdan vähän yli vartissa!! En prkele maksais noin paljoa. Tuolla rahallahan saa jo uudet kumitkin alle!
Niin, kaikiltahan löytyy oma varasto jossa renkaita säilytellä. Kerrostalojen verkkokellarit on niin pieniä, ettei niihin monestikaan renkaat mahdu. Siksi ei jää muuta mahdollisuutta kuin viedä renkaat maksulliseen säilöön.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Mie kyllä vaihtaisin mutta en saa pultteja irti, kun on koneellisesti väännetty kiinni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hä??:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Mie kyllä vaihtaisin mutta en saa pultteja irti, kun on koneellisesti väännetty kiinni![]()
No ei niitä koneellakaan sen tiekempaan väännetä ku käsinkään... *viheltävä hymiö* Momentti se on niissäkin!! Usein ovat jopa löysemmässä,ku ite kiristetyt![]()