Auto sammui kesken ajon eikä sitten enää käynnistynyt.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23029093]Tunnin verran sai autossa odottaa että saatiin kaveri hinaamaan auto pois.
Eipä ole ennen noin käynytkään.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Syttyikö öljyvalo?

nimimerkillä jonkin metrin vielä öljyvalon syttymisen jälkeen ajanut... :laugh: mutta tosiaan vain jokusen metrin matka.
Se auto lähtikin sitten viimeiselle matkalleen, sinne missä autojen murheet ei enää vaivaa...

Mulla kävi kans kerran niin, että auto sammu kesken ajon eikä lähteny käyntiin. No hinautin sen sitten huoltoliikkeen pihaan. Aeuraavana päivänä sieltä soitettiin sitten et nyt se on valmis. Tankkasin siihen vitosella bensaa:ashamed::laugh::laugh:

Puolustukseksi täytyy todeta, et mittarin mukaan bensaa oli vielä 1/4 tankillista.

Hyvä Glenn!!

Me ollaan nyt hajotettu myöskin kaksi autoa, minä tuon öljyvalopääajeluni johdosta, ja mies hajotti sitten seuraavan ihan itse :ashamed:
Ollaan siis oikein autoihmisiä...mutta, onni onnettomuudessa, autot ei oo maailmasta vielä loppunut!
Taitaa maailma loppua ennen kuin autot loppuu...tuohon enkelinäkyketjuun viitaten :O

Mulla kävi kans kerran niin, että auto sammu kesken ajon eikä lähteny käyntiin. No hinautin sen sitten huoltoliikkeen pihaan. Aeuraavana päivänä sieltä soitettiin sitten et nyt se on valmis. Tankkasin siihen vitosella bensaa:ashamed::laugh::laugh:

Puolustukseksi täytyy todeta, et mittarin mukaan bensaa oli vielä 1/4 tankillista.

Eilen siihen tankattiin bensaa joten siksi ei voi olla bensa loppunut.

Juu, mulla sammu kerran auto liikenneympyrään. Siinä oli joku yhdistämisvika. Ja sit ku sain sen käyntiin muutaman minuutin jälkeen niin vaihteet ei meinannu toimia. Olin 200 km pääs matkalla häihin. Oli kyl tuskaa mut perille pääsin.

muuten, kertokaas e 10 litkusta lissää, jos jaksatte...
veneet se kuulemma hajoittaa.
mutta jos on halpaa niin...

Itse laitoin 98 viimeksi, vaikka tuolle pitäis listojen mukaan kelvata tuo uusi litku ....

luultavasti sähköissä vika.. meillä mazda 626 teki tuota et sammui kesken ajon ja saattoi käynnistyä jonkun ajan kuluttua ja sit se ei enää käynnistynyt - ja siinä oli joku sähkönippelivika, en muista tarkkaan et mikä.

Jos ajat paljon lyhyitä kaupunkiajoja, todennäköisesti akku on tyhjentynyt kokonaan, kun ei ole päässyt latautumaan ajojen aikana. Osta akkulaturi, maksaa n. 20-30 e ja lataa akku täyteen.

Ei tankata E10 bensaa.
Ja nyt oli ajettu jotain 40km kun sammahti.
Taisi syttyä nuo kaikki valot mitä silloinkin syttyy kun auton käynnistää ja lämpömittari näytti ihan normaalia.
Tiedä sitten voiko ilmat vaikuttaa kun välillä on plusasteita ja välillä pakkasta.

Ei kannata MISSÄÄN NIMESSÄ kertoa auton merkkiä ja mallia. Joku saattaisi vaikka tietää, että kyseessä on yleinen vika x autossa. -.-

Meidän mersu sammahti joskus kesken ajon, kyseessä oli releboksin tinauksen haperoituminen.

Mulla kävi tässä vasta samoin ja syyksi selvis jonkun hihnan katkeaminen.
Tässä taannoin toiseen autoon puolestaan tuli jokin häiriö ja auto hukkas yhteyden avaimeen kesken ajon ja sammu eikä inahtanutkaan. Käytettiin keskuslukitus päällä ja poissa niin rupes toimimaan jälleen :)

Voi olla virtapiuha akulta irronnut,joskus meinaan kävi niin että irtos ja auton matka loppu keskelle valtatietä..meni hetki ennenkuin tajuttiin heräte johtoja tutkailla..
oli hapettunut pahoin ja sen takia.valot kaikki toimi normaalisti mutta tosiaan ei vaan startannut.

Yhteistyössä