Kaksi autoa liikaa??Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:Oikeesti... Millainen ihminen antaa autolleen nimen?!? Ja millainen ihminen yleensä enää nykypäivänä kehtaa myöntää omistavansa auton?
Olen täysin samaa mieltä siitä, että kaksi autoa on liikaa missä tahansa perheessä. Varsinkin kaupungissa. Meillä ei ole yhtään autoa ja mä olen niin ylpeä siitä! Alunperin autottomuus johtui köyhyydestä, nyt kun rahaa olisi, emme todellakaan halua osallistua ympäristön tuhoamiseen omistamalla auton, jota kaupungissa ei tarvitse. Julkinen liikenne toimii mielestämme loistavasti. (Ja ne, jotka vinkuu nyt, että siellä maalla ei kulje linja-autot, ihan vaan vinkiksi teille: me olemme asuneet myös maalla ilman autoa ja pienellä suunnittelulla ja oikealla asenteella homma toimi loistavasti!)
No meillä täällä maalla ei ole nyt ku yks auto. Pärjätään jos vaan halutaan yhdellä,mut ilman autoa se olis kyllä mahdottomuus. Tai sitten mieskin olis työttömänä.Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:Oikeesti... Millainen ihminen antaa autolleen nimen?!? Ja millainen ihminen yleensä enää nykypäivänä kehtaa myöntää omistavansa auton?
Olen täysin samaa mieltä siitä, että kaksi autoa on liikaa missä tahansa perheessä. Varsinkin kaupungissa. Meillä ei ole yhtään autoa ja mä olen niin ylpeä siitä! Alunperin autottomuus johtui köyhyydestä, nyt kun rahaa olisi, emme todellakaan halua osallistua ympäristön tuhoamiseen omistamalla auton, jota kaupungissa ei tarvitse. Julkinen liikenne toimii mielestämme loistavasti. (Ja ne, jotka vinkuu nyt, että siellä maalla ei kulje linja-autot, ihan vaan vinkiksi teille: me olemme asuneet myös maalla ilman autoa ja pienellä suunnittelulla ja oikealla asenteella homma toimi loistavasti!)
Mies päivystystyössä ja mä menossa töihin.Pakko olla 2 autoa!Linja-autoja ei kulje ollenkaan ja 7 km bussipysäkille!!!Otan vinkkejä vastaan kuinka kuljetan 4-vuotiasta 20 asteen pakkasessa 7 km pimeällä taipaleella päiväkotiin ilman autoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:No meillä täällä maalla ei ole nyt ku yks auto. Pärjätään jos vaan halutaan yhdellä,mut ilman autoa se olis kyllä mahdottomuus. Tai sitten mieskin olis työttömänä.Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:Oikeesti... Millainen ihminen antaa autolleen nimen?!? Ja millainen ihminen yleensä enää nykypäivänä kehtaa myöntää omistavansa auton?
Olen täysin samaa mieltä siitä, että kaksi autoa on liikaa missä tahansa perheessä... (Ja ne, jotka vinkuu nyt, että siellä maalla ei kulje linja-autot, ihan vaan vinkiksi teille: me olemme asuneet myös maalla ilman autoa ja pienellä suunnittelulla ja oikealla asenteella homma toimi loistavasti!)
Nousukausi lopuillaanAlkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Mikä volvo buumi täällä óikein on
Miten joku kehtaa sanoa ääneen näin typerän mielipiteen?Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:Oikeesti... Millainen ihminen antaa autolleen nimen?!? Ja millainen ihminen yleensä enää nykypäivänä kehtaa myöntää omistavansa auton?
Autot on persoonia, varsinkin vanhat autot, ja ne tarvitsevat nimet.Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:Oikeesti... Millainen ihminen antaa autolleen nimen?!? Ja millainen ihminen yleensä enää nykypäivänä kehtaa myöntää omistavansa auton?