Lueppa vieraus ja muutkin vihertävät ihmiset, tämä linkki.Alkuperäinen kirjoittaja S:Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:Alunperin autottomuus johtui köyhyydestä, nyt kun rahaa olisi, emme todellakaan halua osallistua ympäristön tuhoamiseen omistamalla auton, jota kaupungissa ei tarvitse. Julkinen liikenne toimii mielestämme loistavasti.
peesi ja farmarinaAlkuperäinen kirjoittaja pennola:Volkswagen Passat
Sulla on varmaan volvo ollu teinistä astiAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Laatuauto nääs,mitä sitä paskaa ostamaan B)Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Mikä volvo buumi täällä óikein on
no perussetti, perhe, koira, talo, volvo..Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Mikä volvo buumi täällä óikein on
ruma autoAlkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus harmaana:chrysler neon
hyiiiAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:BMW ja merkki ei vaihdu ikinä! B)
Me asumme maalla ja meillä on kaksi autoa, aivan pakko olla. Käymme molemmat töissä. Mies tekee vuorotyötä 45 km päässä kotoa, jonne ei koskaan kulje mitään julkisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:Oikeesti... Millainen ihminen antaa autolleen nimen?!? Ja millainen ihminen yleensä enää nykypäivänä kehtaa myöntää omistavansa auton?
Olen täysin samaa mieltä siitä, että kaksi autoa on liikaa missä tahansa perheessä. Varsinkin kaupungissa. Meillä ei ole yhtään autoa ja mä olen niin ylpeä siitä! Alunperin autottomuus johtui köyhyydestä, nyt kun rahaa olisi, emme todellakaan halua osallistua ympäristön tuhoamiseen omistamalla auton, jota kaupungissa ei tarvitse. Julkinen liikenne toimii mielestämme loistavasti. (Ja ne, jotka vinkuu nyt, että siellä maalla ei kulje linja-autot, ihan vaan vinkiksi teille: me olemme asuneet myös maalla ilman autoa ja pienellä suunnittelulla ja oikealla asenteella homma toimi loistavasti!)
Vierauden alkuperäinen teksti ois voinut olla mun. Ei tosin ollut Ja ymmärrän myös maalla asuvien autontarpeen.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Lueppa vieraus ja muutkin vihertävät ihmiset, tämä linkki.Alkuperäinen kirjoittaja S:Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:Alunperin autottomuus johtui köyhyydestä, nyt kun rahaa olisi, emme todellakaan halua osallistua ympäristön tuhoamiseen omistamalla auton, jota kaupungissa ei tarvitse. Julkinen liikenne toimii mielestämme loistavasti.
http://plaza.fi/moottori/ajankohtaista/raitiovaunun-ylivertaisuus-on-kupla
Joukkoliikennettä yleensä perustellaan vähäisemmillä saasteilla verrattuna henkilöautoiluun, mutta joukkoliikenne onkin nähtävästikin vain ja ainoastaan ideologinen kysymys virheille ja saasteettomuus keppihevonen. Mut nyt täytyy mennä, heippa.Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Vierauden alkuperäinen teksti ois voinut olla mun. Ei tosin ollut Ja ymmärrän myös maalla asuvien autontarpeen.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Lueppa vieraus ja muutkin vihertävät ihmiset, tämä linkki.Alkuperäinen kirjoittaja S:Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:Alunperin autottomuus johtui köyhyydestä, nyt kun rahaa olisi, emme todellakaan halua osallistua ympäristön tuhoamiseen omistamalla auton, jota kaupungissa ei tarvitse. Julkinen liikenne toimii mielestämme loistavasti.
http://plaza.fi/moottori/ajankohtaista/raitiovaunun-ylivertaisuus-on-kupla
Lepsa, oli miten oli, on myös muita tekijöitä kuin kulutus. Mietipä sitä jonojen määrää ja pakokaasuja, kun esim. tuhat ihmistä istuttaa persuksensa jokainen omaan autoonsa sen sijaan, että käyttäisi joukkoliikennettä. Vaikuttaa oleskelumukavuuteen kaupungissa TODELLA paljon!