autatko tyhmää, please

  • Viestiketjun aloittaja helmimasu
  • Ensimmäinen viesti
helmimasu
ottaako mahanpohjasta?

Tiedätkö tunteen kun autolla ajetaan hiekkatietä ja ottaa mahan pohjasta? Joskus lentokoneessakin ja linnanmäen härveleissä? Mutt amitäs tää nyt on kun ottaa mahan pohjasta ihan kotisohvalla maatessa -ja välillä aika ilkeästikin... Osaako kukaan sanoa mitä nää tuntemukset vois olla?

Mulla viikkoja kasassa 36 ja toivoisin pääseväni pian synnyttämään. Olo tosi tukala, supisteleekin jonkun verran käyrän mukaan, mutta mä en niitä tunne. Tosin oon miettinyt, että johtusko alaselän kivut supistuksista -vai onko toiveajattelua...

t.helmimasu, jolla tosi tukala olo
 
a-k79
voi olla supistuksia tai sit vauva voi potkii jonnekkin et tuntuu tollaselta, mäkin luulin tätä toista odottaessa että tulee pian lähtö aikas samoilla viikoilla ku kauppareissul niin kovin sattu tonne alas et tuntu että joku olis vasaral lyöny ja kipu oli niin kova ettei voinu normaalisti kävellä, mut hyvin silti vauva viihtyi päivä laskettuun aikaan asti masus!
 
helmimasu
kiitos vastauksesta!

Mäkin pelkään, ettei maha-asukkini vielä halua ulos. Yrittää lähinnä oikean rinnan alta (takaopuoltaan tunkee aika kivasti tissiä kohti...)

Olo on vaan jo niin tukala ja alapää lujilla!

t.kiitollinen helmimasu
 

Yhteistyössä