Autatko minua äänestämään äitilleni matkan?

Siis kiitos aivan älyttömästi näistä äänistä :flower:
Olette aivan ihania ja ystävällisiä ihmisiä :heart:

Aivan sydäntä lämmittää kun haluatte auttaa vierasta ihmistä toteuttamaan lähimmäisen unelman,ei voi muuta kuin kiittää.

Ja ääniä otetaan lisää vastaan jos jollakin tahtoa löytyy =)
 
Näitä äitejä jotka matkan ansaitsisivat löytyy varmaan paljon. Oma äitini on myös 4 lasta kasvattanut, ilman oman äidin tai isän tukea, saanut kokea väkivaltaa mieheltänsä (oma isämme kuollut), ja 70-luvulla, jolloin vaimon odotettiin olevan väkivaltaan itse syyllinen, pääsi kuitenkin miehen luota pois, ja loi meille uuden elämän. Hänet on raiskattu, ja nyt kun vihdoinkin elämä näytti seesteiseltä, hän nautti lapsenlapsista, asui yksin, oli saanut asiat kuntoon jne, hän saikin massiivisen aivohalvauksen, josta yrittää kuntoutua (ei tule enää kävelemään, tai liikuttamaan kättään). Että tasan ei käy onnen lahjat, ja matka pitäisi suoda niin monelle. Mielestäni myös lapset voivat kustantaa äitinsä jonnekin, jos äiti kerta sen ansaitsee...
 
Varmasti kaikkien äidit ansaitsivat loman arjesta.

Olen pahoillani Tiitu että äitisi on jotunut elämään rankaa elämää,onneksi hänellä on teidät lapset ja lpsenlapset tukenaan.

Minulla ei ole varaa kustantaa kenelekään matkaa ja siksi käytän tämän tilaisuuden hyväksi jos kävisi niin mahtava tuuri että äiti pääsisi lomalle.

Mutta vielä on pitkä matka kärkeen tai edes sen läheisyyteen.

Kiitos vielä kaikille äänen antajille :flower:
 

Yhteistyössä