Aurinkorasva aikuiselle, suojakerroin n. 15 ja pelkkä fysikaalinen suoja, onko sellaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti;23747513:
No jos sä hysikaalista suojaa haet niin minkä takia et voi käyttää niitä lapsille tarkoitettuja? En ne ole aikuisilta kielletty... :D

No kerro sellainen, jossa ei olisi yli 20 suojakerroin?

Ahaa, siis sä tarkoitit että sen pitää olla MAX sen 15. Oisit heti sanonut. Kyl se taitaa olla niin että ne fysikaaliset suojaa niin hyvin että niitä ei voi edes olla alle sk 20. Sekoita sitä lasten voidetta tavalliseen perusvoiteeseen?

Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti;23747553:
Ahaa, siis sä tarkoitit että sen pitää olla MAX sen 15. Oisit heti sanonut. Kyl se taitaa olla niin että ne fysikaaliset suojaa niin hyvin että niitä ei voi edes olla alle sk 20. Sekoita sitä lasten voidetta tavalliseen perusvoiteeseen?

Mulla oli joskus Erisanin sk 15, mut sitä ei enää tehdä.

[QUOTE="vieras";23747622]Eipä saa Acolta enää lapsllekaan aurinkovoidetta jossa olisi pelkkä fysikaalinen suoja. Mitähän sitä lapselle ostaisi?[/QUOTE]

Mä ainakin eilen just ostin lapsille sitä Acon sk 30 ja sanoivat, että vain fysikaalinen suoja...?

[QUOTE="vieras";23747676]Mä ainakin eilen just ostin lapsille sitä Acon sk 30 ja sanoivat, että vain fysikaalinen suoja...?[/QUOTE]

Ei löydy ainakaan heidän nettisivuiltaan enää ollenkaan. Apteekeista saattais vielä löytyä niitä vanhoja pulloja.

[QUOTE="vieras";23747622]Eipä saa Acolta enää lapsllekaan aurinkovoidetta jossa olisi pelkkä fysikaalinen suoja. Mitähän sitä lapselle ostaisi?[/QUOTE]

Kyllä löytyy... Sellainen keltakorkkinen tuubi, suojakerroin 30, Aco Sun Kids

Yhteistyössä