Taas aurinkorasva-asiaa: olipa hankalaa apteekissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellonainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jellonainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
13 143
3
36
Meiltä on aurinkorasva (Eucerin) loppu, ja piti käydä ostamassa uutta tämän kylän apteekista, josta olen sitä ennenkin ostanut. Hyllyssä ei ollut, ja sanoin että haluaisin sitä, jossa on suojakerroin 25 ja pelkkä fysikaalinen suoja. Myyjä kävi katsomassa, ja laatikosta löysi lasten Eucerinia - sitä suihkutettavaa, jonka sk on 50. Ilmoitin ettei kelpaa, ja ilmeisesti apteekkarilta kävi kysymässä tuleeko sitä. Apteekkari tuli oikein henkilökohtaisesti juttelemaan kanssani, ja vänkäsi kuinka suositukset ovat muuttuneet ja lapsille voi ihan hyvin käyttää kemiallistakin suojaa. Minä siihen ilmoitin että minä en kuitenkaan käytä, ja löysivät sitten hyllystä Acon voiteen, jossa on pelkkä fysikaalinen suoja, ostin sitten sitä (ja hyvää rasvaa sekin kai on, monet ovat kehuneet).

ÄRSYTTÄÄ kun asiakasta ei kuunnella ja sitten myydään lapsiperheille ihan vääränlaisia tuotteita |O Enpä tiedä mitä suositusta se apteekkari oli lukenut, mutta lasten kohdalla on minusta parempi ottaa varman päälle ja välttää turhia kemikaaleja.

Niin, kyllähän asiakas saa vaatia mitä tahtoo, oikeessa oot. Itse en kyllä ole arastellut käyttää vauvoillakaan aurinkovoiteita, pienestä alkaen olen kaikille niitä holvannut. Suojakerroin ollut aina 40-50.

Yhteistyössä