Aurinkoista huomenta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakimpale

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
9 563
0
36
Ihana herätä uuteen päivään kun aurinko paistaa. Tuulee eilisen tavalla voimakkaasti mutta onneksi ei sada.

Toiseksi viimeinen työpäivä edessä ennen kahden ja puolen kuukauden lomaa. =)

Illalla kevätjuhla, huomenna vielä mennään oppilaiden kanssa piknikille ja sitten koittaa loma.
Tiedän, että tulen kyynelehtimään mutta se on elämää. Ihana eskariluokka ollut.

Mukavaa päivää kaikille!

Täällä myös aurinko paistaa ja tuulee mutta ihana kun kesä on ihan nurkalla jo. Mä tiän myös et lauantaina on edessä kyyneleet ku tosta luokasta lähden ja mahdollisesti koko koulusta, mut elämä on muutoksia.

Huomenta! Täälläkin paistaa aurinko ja tullee mukavasti, tulee kaunis päivä. Meilläkin on illalla kevätjuhla, joten kyyneliä tiedossa, kun rehtori puhuu kuudesluokkalaisille, vaikkei omani olekaan siinä joukossa.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Huomenta! Täälläkin paistaa aurinko ja tullee mukavasti, tulee kaunis päivä. Meilläkin on illalla kevätjuhla, joten kyyneliä tiedossa, kun rehtori puhuu kuudesluokkalaisille, vaikkei omani olekaan siinä joukossa.

Mä kuuntelen noi jäähyväiset tänävuonna kahdesti joten se virta on taatusti valtava, vaikka oma ei ole vielä mukana ottamas näitä sanoja vastaan.

Huomenta! Tosi ihana keli ulkona, kieltämättä oloa latistaa vähän tämä flunssa ja suht nihkee olo.. :| Mutta enpäs anna sen mun hyvää fiilistä latistaa! Toiseks viimenen duunipäivä eessä ennen pitkää kesää! :D Rauhassa saan kesän olla kun työt kerran jatkuu syksyllä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Huomenta! Tosi ihana keli ulkona, kieltämättä oloa latistaa vähän tämä flunssa ja suht nihkee olo.. :| Mutta enpäs anna sen mun hyvää fiilistä latistaa! Toiseks viimenen duunipäivä eessä ennen pitkää kesää! :D Rauhassa saan kesän olla kun työt kerran jatkuu syksyllä :)

Mullakin jo viikon kestänyt flunssa. Ääntä tulee sen verran, että pystyy puhumaan mutta illan kevätjuhlissa ihan turha yrittää laulaa.

Paranemisia!

Yhteistyössä