Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:No mun mielestä Aulangon kylpylä on niin pieni että ei siellä viihdy noin pitkää aikaa. Ennemmin sitten vaikka Vesihelmi Forssassa jos haluatte vaihtelua.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja plm:No mun mielestä Aulangon kylpylä on niin pieni että ei siellä viihdy noin pitkää aikaa. Ennemmin sitten vaikka Vesihelmi Forssassa jos haluatte vaihtelua.
Mutta tuolla Vesihelmessä ei ilmeisesti ole yöpymismahdollisuutta?
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja plm:No mun mielestä Aulangon kylpylä on niin pieni että ei siellä viihdy noin pitkää aikaa. Ennemmin sitten vaikka Vesihelmi Forssassa jos haluatte vaihtelua.
Totta, ei olekaan. Entä Ikaalisten Kylpylä?
Ja tokihan Hämeenlinna sinänsä on kiva paikka joten jos posituisitte välillä kylpylästä, voisitte käydä esim Hämeen Linnassa ja matelijatalossa (Jos se vielä on olemassa) Mutta kylpylänä se on oikeesti todella pieni.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja plm:No mun mielestä Aulangon kylpylä on niin pieni että ei siellä viihdy noin pitkää aikaa. Ennemmin sitten vaikka Vesihelmi Forssassa jos haluatte vaihtelua.
Ja tokihan Hämeenlinna sinänsä on kiva paikka joten jos posituisitte välillä kylpylästä, voisitte käydä esim Hämeen Linnassa ja matelijatalossa (Jos se vielä on olemassa) Mutta kylpylänä se on oikeesti todella pieni.
Millainen se Ikaalisten kylpylä sitten on? Siis lapsille, löytyykö kaikkea vesiliukumäkeä jne.?
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja plm:No mun mielestä Aulangon kylpylä on niin pieni että ei siellä viihdy noin pitkää aikaa. Ennemmin sitten vaikka Vesihelmi Forssassa jos haluatte vaihtelua.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja plm:No mun mielestä Aulangon kylpylä on niin pieni että ei siellä viihdy noin pitkää aikaa. Ennemmin sitten vaikka Vesihelmi Forssassa jos haluatte vaihtelua.
Millainen se Ikaalisten kylpylä sitten on? Siis lapsille, löytyykö kaikkea vesiliukumäkeä jne.?
Alkuperäinen kirjoittaja mum:Nokia isompi ja enemmä puuhaa isommille mutta pienien kanssa menisin Aulangolle. Siellä ei ole sitä kamalaa tausta melua / kohinaa. Edenissä melu oli järkky, tosin siihenkin tottuu.
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Alkuperäinen kirjoittaja mum:Nokia isompi ja enemmä puuhaa isommille mutta pienien kanssa menisin Aulangolle. Siellä ei ole sitä kamalaa tausta melua / kohinaa. Edenissä melu oli järkky, tosin siihenkin tottuu.
Aulanko munkin mielestä parempi alta 3 vuotiaitten kanssa, mut isommat veisin joko Ikaalisiin tai Nokialle.