Auer ja ex-miesystävä saavat syytteet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Karmiva juttu :x toivottavasti murhakin vielä menee korkeinpaan, sillä ei se nhyt ihan oikein hovissa mennyt... sitten ainakin tuomio on pitkä eikä pääsisi enää enempää lastensa elämää tuhoamaan.

Ja mitä voi käsittää sisällään "törkeä lapsen hyväksikäyttö"? Entä törkeä raiskaus?

Käsittääkseni tuo törkeä sana on se pahin mahdollinen rikosnimike

Mä olen niin pettynyt :( Uskoin ton naisen syyttömyyteen mutta ei tässä enää ole järkeä. Ei kai tuollaisia syytteitä voi ihan heppoisin perustein tehdä? Ei vain voi käsittää että meillä Suomessakin elää tällaisia hulluja, jotka näyttää ihan normaaleilta ihmisiltä. Jos olisi Amerikasta kyse niin syyllisyyteen olisi voinut alunperin varmaan uskoakin.

[QUOTE="vieras";25540768]Niin siis onko siellä raiskattu ja käytetty hyväksi niitä Auerin omia muksuja? :O[/QUOTE]

Tuskin. Eiköhän kyse ole vain siitä, että joku lapsista on keksinyt manipuloituna mielikuvituksellisia juttuja. Kertomukset ovat julkisuudessa olleiden tietojen mukaan sitä luokkaa, että sunnuntaisin kideutettiin ja tapettiin eläimiä. Mitään eläimiä perheessä ei ilmeisesti kuitenkaan ole ollut.

[QUOTE="vieras";25540898]Tuskin. Eiköhän kyse ole vain siitä, että joku lapsista on keksinyt manipuloituna mielikuvituksellisia juttuja. Kertomukset ovat julkisuudessa olleiden tietojen mukaan sitä luokkaa, että sunnuntaisin kideutettiin ja tapettiin eläimiä. Mitään eläimiä perheessä ei ilmeisesti kuitenkaan ole ollut.[/QUOTE]

Tätä minäkin ensin ajattelin, että lapsia on manipuloitu kertomaan kaikenmaailman juttuja tai ovat muuten menneet ihan sekaisin näistä murhatutkimuksista.
Mutta voiko PELKÄN lasten kertomusten perusteella syyttää näin vakavasti? Siihen haluaisin vastauksen. Eli onko olemassa vielä jossittelun varaa?

Alkuperäinen kirjoittaja järkkyy;25540902:
Tätä minäkin ensin ajattelin, että lapsia on manipuloitu kertomaan kaikenmaailman juttuja tai ovat muuten menneet ihan sekaisin näistä murhatutkimuksista.
Mutta voiko PELKÄN lasten kertomusten perusteella syyttää näin vakavasti? Siihen haluaisin vastauksen. Eli onko olemassa vielä jossittelun varaa?

Kun on ollut vangittuna pidätyksestä saakka, niin kyllä siellä aika vahvat näytöt on. Muutenhan olisivat päässeet vapaalla odottamaan oikeudenkäyntiä.

Suomessa voidaan ikävä kyllä tuomita myös syyttömiä ja ilman todisteita. Olen itsekin esimerkki sellaisesta. Tosin kyse oli lievemmästä asiasta.

Siis siitähän oli muutama kuukausi sitten tiedote, että poliisilla on hallussaan joku videopätkä tapahtumasta, jonka perusteella nämä syytteet on nostettu/nostetaan.

Roikkuisitte mammat vähän vähemmän kaksplussalla ja seuraisitte vähän enemmän uutisia, niin pysyisitte kärryillä ;)

kyllä tässä on varmasti pitävät todisteet, koska näin raskaat syytteet on nostettu. Ei noita rikosnimikkeitä pelkillä lasten kertomuksilla nosteta. Antaa poliisin ja syyttäjän tehdä hommansa. Toivottavasti murhakin selviää! En ole kyllä uskonut päivääkään tuon naisen syyttömyyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja järkkyy;25540885:
Mä olen niin pettynyt :( Uskoin ton naisen syyttömyyteen mutta ei tässä enää ole järkeä. Ei kai tuollaisia syytteitä voi ihan heppoisin perustein tehdä? Ei vain voi käsittää että meillä Suomessakin elää tällaisia hulluja, jotka näyttää ihan normaaleilta ihmisiltä. Jos olisi Amerikasta kyse niin syyllisyyteen olisi voinut alunperin varmaan uskoakin.

Peesi!

Voin kertoa ihan omasta kokemuksesta, että kun lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä epäillään, niin siinä tehdään ihan perusteelliset fyysiset ja psykologiset testit. Itselle tehtiin kun olin 10v, pikkusiskolle tehtiin kun oli 2v. Pikkusiskon psykologiset testit oli "nukkeleikkejä", mulle taas tehtiin haastattelut ja kuvalliset testit. 2 poliisia kuulusteli, samat kysymykset mutta eri muodossa. Ja ne tutkimukset kesti pitkään.

Mikähän juttu tästä kehkeytyy lopulta. Kiistatonta kuvatallennetta ei sitten olekaan eikä mitään muutakaan selvinnyt teknisissä tutkimuksissa?! Että niinkus nää syytteet perustuu sitten ilmeisesti vain asianomaisten lausuntoihin. Kyllä tää juttu haisee musta aika pahalle. Voiko tää olla tottakaan? Ehdottomasti julkiseksi pitää saada oikeudenkäynti, tai ainakin osa näistä perusteluista julkisiksi ettei pääse todellista oikeusmurhaa tapahtumaan, vaikka se kyllä jo kerran tapahtui.

Yhteistyössä