Auditor, miksi laitat tekstiviestit...

Mitä valheita hän nyt on kirjoittanut ja millä todistat että on valehdellut? AINA kun syytetään jostain pitäisi voida myös todistaa puheensa.

Niin ja hän ei käsittääkseni ole venakko vaan virolainen.
Toisaalta, mitä väliä, vaikka valehtelisi kaiket päivät?
Ei tämä palsta nyt mikään oikeudenistunto ole tai muutenkaan aina niin kovin faktapitoinen. Viihdetarkoituksessa täällä suurin osa roikkuu, joten ihan sama, mitä höpisee.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Oikeasti minua kyllä naurattaa tämäkin ketju... Venakko saa tehdä/kirjoittaa tälläkin palstalla ihan mitä haluaa, eikä niitä "lainata". Muistakaapa tämä kun vastaatte ketjuun.

Nyt on saanut peräänsä henkilön joka ottaa hänen valheitaan kiinni. Ihan mielenkiinnolla jään seuraamaan miten tragedia edistyy.
Onneksi mun mieli ei ole sairaas eikä tästä henkilöstä tarvitse valehdella yhtään mitään, myös kun on parempaa tekemistä. Ettet vaan itse ole se Auditor harmaana :). Kun ei se näköjään mustanakin voi mitään muuta sanoa. Paitsi myönsi yhden tekemisen.
 
Mitä minä keskeytän? Rikosilmoituksen? No, EN IKINÄ. Pääset kuule oikeuteen eteen pian, stalkkasit minua ja minun miestä yli vuoden. Luuletko annamme sinulle tehdä tätä jatkossakin, kaikki sun hullut temput, sä olet tällä hetkellä monille muillekin päänsärky!

Hyvin vitsikäs näköjään olet kans, kun haluat että keskeytän sen, huhhuh. Muista vaan se vast alku ja jos jotain aloitan sen vien lopun asti, myös muidenkin puolesta, kun hullu on aina hullu.
Olen antanut selvityksen tästä asiasta ko. merkkiyrityksen Helsingin konttorile tänään, ja paketti on nyt heillä.
Olen tyytyväinen
Missä Auditor?
Auditor on taas täällä. Olen linjalla tämä päivän ajan ja vastaan tarvittaessa kysymyksiinne.
Hyvää alkavaa päivää kaikille.
 
Edelleen jos joku halua uskoa mitä jauhaa tämä ihminen ei muuta kun saa alentua sen tasolle.
Auditor soittelee mun tutuille ja valehtelee asioista. En tiedä mistä se saa numerot. Se häiriköi myös Helsinkiläinen liike. On ollut yhteydessä sinne jo kolme kerta. Valehtelee asioita ja levittää kuvia mitä lähetän tänne syystä että sielläkin kukaan ei tiedä, mitä tarkoitus kyseisellä ihmisellä oikein on. Täällä se keksi että ostan feikit ja sinne valehtelee aivan jotain muuta. Auditor häiriköi mua oikeassa elämässä, täällä se levitä valheita ja jatkaa edelleen ilman pelkoa tätä, ehkä se luule ettei kukaan saa selville sen henkilöllisyyttä tai että mitään rikosilmoitusta ei ole. Voi se jatkaa ihan rauhassa koska mä odotan rauhassa kun saadaan tähän oikeutta. Olen pikkasen shokissa kuinka paljon sairaita tämä maapallo oikein kantaa.
 
9MM
Toisaalta, mitä väliä, vaikka valehtelisi kaiket päivät?
Ei tämä palsta nyt mikään oikeudenistunto ole tai muutenkaan aina niin kovin faktapitoinen. Viihdetarkoituksessa täällä suurin osa roikkuu, joten ihan sama, mitä höpisee.
Mt sillonku alkaa tulla oikeeseen elämään harmia toisen valhtelusta on menty liian pitkälle. vai mitä itte tykkäisit jos sun elämää ja bisneksen teko menisi vituillee toisen takia. ju uei tarvii kertoo kaikkee mut jos tilanen on mikä on.

lisäksi palstalla voi pitää omat tuomio istuimet ja auditor jos on syylinen rikoksiin tuomittakoon vaik palvelemaan tietyn ajan milannaa :D
 
Onneksi voidaan luottaa rehelliseksi tunnetun liikenaisen sanaan siitä että yhtään feikkiä ei ole aitona myyty.
Näistä just kivaa ottaa valokuvia viranomaisille, vaikka uskon he lukevat sen kuitenkin jossain vaiheessa. Kai tajuat mitä levität täällä ja minkälaiset seuraukset jos olet väärässä, kun tässä syytät mua rikoksesta? Mutta kenen vikaa se on, Auditorin kun muut menee halpaan. Tässä myös näkee sen kuinka sairaaskin ihminen voi vetää toista.
Kerron sinulle harmaa tai valaistaan pikkasen sua. En ostaa feikit enkä myy, en tiedä onko edes lisättävä? Luulen se on lyhyt ja selkeä selitys.
 
vierailija
Näistä just kivaa ottaa valokuvia viranomaisille, vaikka uskon he lukevat sen kuitenkin jossain vaiheessa. Kai tajuat mitä levität täällä ja minkälaiset seuraukset jos olet väärässä, kun tässä syytät mua rikoksesta? Mutta kenen vikaa se on, Auditorin kun muut menee halpaan. Tässä myös näkee sen kuinka sairaaskin ihminen voi vetää toista.
Kerron sinulle harmaa tai valaistaan pikkasen sua. En ostaa feikit enkä myy, en tiedä onko edes lisättävä? Luulen se on lyhyt ja selkeä selitys.
Mä en ole syyttänyt sua mistään, mähän yllä sanoin että mä uskon sun sanaa siitä että et kaupittele feikkejä. Taisit nyt itse syyllistyä kunnianloukkaukseen kun väitit mun syyttäneen sua rikoksesta vaikka en varmasti ole niin tehnyt.
 
Mä en ole syyttänyt sua mistään, mähän yllä sanoin että mä uskon sun sanaa siitä että et kaupittele feikkejä. Taisit nyt itse syyllistyä kunnianloukkaukseen kun väitit mun syyttäneen sua rikoksesta vaikka en varmasti ole niin tehnyt.
tarkoitit sen tai et
Haluan vain sanoa kuinka pienikin asiaa voi tarkoittaa suurta. Koska tässä on toinen ihminen eli minä ja jos syytetään rikoksista ja onkin väärässä tuomio voi tulla jo tästäkin, sekä halusin sanoa kuinka sairas ihminen voi vetää tervettäkin mukaan ja Auditor ei mikään terve ole, sen hän todisti kaikista mitä se tekee vuoden verran. Kun turhaa edes sanoa vain kateellinen vaikka sitten laukkujen takia. Ei todellakaan, kysymys on jo psyykkisestä voinnista ja se ei voi hyvin, terve ihminen ei pystyy eri sadut keksiä joka paikkaan niin ettei muut ihmiset enää pysyy käyryllä, eikä terveellä ihmisellä ole pokkaa soittaa toisten tutuille tai myyjille keksi niin sairaat jutut että jopa mua hävettää puhua näistä, oikeasti kun tein ilmoituksen hävitti kuinka sairasta perskärpästä voikaan saada.
 
tarkoitit sen tai et
Haluan vain sanoa kuinka pienikin asiaa voi tarkoittaa suurta. Koska tässä on toinen ihminen eli minä ja jos syytetään rikoksista ja onkin väärässä tuomio voi tulla jo tästäkin, sekä halusin sanoa kuinka sairas ihminen voi vetää tervettäkin mukaan ja Auditor ei mikään terve ole, sen hän todisti kaikista mitä se tekee vuoden verran. Kun turhaa edes sanoa vain kateellinen vaikka sitten laukkujen takia. Ei todellakaan, kysymys on jo psyykkisestä voinnista ja se ei voi hyvin, terve ihminen ei pystyy eri sadut keksiä joka paikkaan niin ettei muut ihmiset enää pysyy käyryllä, eikä terveellä ihmisellä ole pokkaa soittaa toisten tutuille tai myyjille keksi niin sairaat jutut että jopa mua hävettää puhua näistä, oikeasti kun tein ilmoituksen hävitti kuinka sairasta perskärpästä voikaan saada.
Milanna hyvä, minun ei ole tarvinnut seurata sinula täällä vuottak sen jälkeen kun minua pyydettiin tarkistamaan, mistä tuuli puhalsi.
"Etelätuuli on aina lämmin, riippumatta siitä mistä tuuli puhaltaa."
Älä myöskään huolehdi kenenkään muun mielenterveydestä; hoida ensin tsesi ja elämäsi oikeille raitelleen.
Ymmärtääkseni olet nyt raskaana. Nauti raskausajasta ja elämästä suuren perheesi kanssa.
Elämä ei aina ole helppoa elämää, mutta sitä voi itse helpottaa alentamalla omaa rimaansa oikealle tasolle.
 
vierailija
tarkoitit sen tai et
Haluan vain sanoa kuinka pienikin asiaa voi tarkoittaa suurta. Koska tässä on toinen ihminen eli minä ja jos syytetään rikoksista ja onkin väärässä tuomio voi tulla jo tästäkin, sekä halusin sanoa kuinka sairas ihminen voi vetää tervettäkin mukaan ja Auditor ei mikään terve ole, sen hän todisti kaikista mitä se tekee vuoden verran. Kun turhaa edes sanoa vain kateellinen vaikka sitten laukkujen takia. Ei todellakaan, kysymys on jo psyykkisestä voinnista ja se ei voi hyvin, terve ihminen ei pystyy eri sadut keksiä joka paikkaan niin ettei muut ihmiset enää pysyy käyryllä, eikä terveellä ihmisellä ole pokkaa soittaa toisten tutuille tai myyjille keksi niin sairaat jutut että jopa mua hävettää puhua näistä, oikeasti kun tein ilmoituksen hävitti kuinka sairasta perskärpästä voikaan saada.
Siis sä tiedät että toinen on sairas ja ilkeät tehdä siitä rikosilmoituksen? Sairaita pitäis sääliä ja ohjata hoitoon. Noh, ehkäpä viranomaiset nyt ottaa tilanteen hallintaansa.
 
Milanna hyvä, minun ei ole tarvinnut seurata sinula täällä vuottak sen jälkeen kun minua pyydettiin tarkistamaan, mistä tuuli puhalsi.
"Etelätuuli on aina lämmin, riippumatta siitä mistä tuuli puhaltaa."
Älä myöskään huolehdi kenenkään muun mielenterveydestä; hoida ensin tsesi ja elämäsi oikeille raitelleen.
Ymmärtääkseni olet nyt raskaana. Nauti raskausajasta ja elämästä suuren perheesi kanssa.
Elämä ei aina ole helppoa elämää, mutta sitä voi itse helpottaa alentamalla omaa rimaansa oikealle tasolle.
Ymmärrätkö sun seuraukset kun aina vedät kyseisen liikkeen mukaan? Mitäs mä sanon, tuskin. Ehkä sen tajuat kun saat ensimmäisen kirjeen postilaatikosta tai et ehkä, psyykkisistä syistä.
 
Siis sä tiedät että toinen on sairas ja ilkeät tehdä siitä rikosilmoituksen? Sairaita pitäis sääliä ja ohjata hoitoon. Noh, ehkäpä viranomaiset nyt ottaa tilanteen hallintaansa.
Valitettavasti joku minä en voi pakota ketään hoitoon, eikä kukaan muu, edes itse lääkäri tai hoitaja. Kaikki mitä voi tehdä. Se on ilmoitus viranomaisille.
 
vierailija
Aika rumasti venakko kirjoittaa auditorista olipa hän sitten oikea tai väärä henkilö...

Ja muista pyytää viranomaisia samalla tarkistamaan yritys- ja omat tilisikin, joita käytit huudossa. Sulla taisi mennä nekin sekaisin.
 
Milanna,
Minä en ole määrittänyt että sinun laukkusi ovat feikkejä.
Itse voit määrittää sen, että ne eivät ole.
Otat nyt ne laukkusi ja tulet Helsinkiin. Liike tarkistaa laukut.
Voit ottaa tänne kuvan ja todisteet siitä, että liike vahvistaa, että ne ovat aitoja.
Hyvin yksinkertainen asia hoidettavaksi, ja sitä kehoitin sinua tekemään alustä pitäen.
Minä en aloittanut feikkilaukku-epäilyjä, vaan niitä oli esitetty täällä jo vuodet, ennen kun minä tulin katsomaan täta sotkua.
Itse olen todennut vain sen, että se on mahdollista; ja että, sellaisia laukkuja on ollut ja on edelleen myynnissä Keski-Euroopassa läjä päin.
 
Viimeksi muokattu:
Toivon, että Suomi pysyy tällaisesta feikkituotekaupasta puhtaana, samoin toivon, että Milanna; älä käytä enää Venäjän viittaa harteillasi. Siitä maasta Sinä et ole tullut ja sellaiseksi sinä et ole pääsevä.
 
Toivon, että Suomi pysyy tällaisesta feikkituotekaupasta puhtaana, samoin toivon, että Milanna; älä käytä enää Venäjän viittaa harteillasi. Siitä maasta Sinä et ole tullut ja sellaiseksi sinä et ole pääsevä.
Ja edelleen ei menee perille kuinka vakava levittää toisesta valheen? Kai tiedät mitä feikki tarkoittaa ja myös jos joku myy feikit eteenpäin niin kuin sä täällä annat ymmärtää kaikille, sekä kuinka on vakava anna toisesta sellaisen valheen? Jos viranomaiset sitten selittää sinulle paremmin. Kysyn myös huvin vuoksi mitkä tuotteet sä palautit sinne kun et ole edes asiakas? Muistatko edes itse missä ja minkälaisen sadun kirjoitat ja kerrot kun soitat muille ihmisille ehkä parempi jopa sanoa kun häiriköt muita.
 

Yhteistyössä