Auditor, miksi laitat tekstiviestit...

Hei Milana,
Olen tällä viikolla tavoitettavissa Suomessa ja käyn myös tämän merkkituotteen Helsingin likkkeessä selvittelemässä tätä uutta käännettä. Soitin heille tänään, ja tulemme sopimaan käyntini päivämäärän ja ajan tarkemmin; siten, että sinäkin voisit olla paikalla tai tavoitettavisaa. Selvitämme samalla kertaa tilanteen ja mahdollisesti koko asian.
 
vierailija
Hei Milana,
Olen tällä viikolla tavoitettavissa Suomessa ja käyn myös tämän merkiin Helsingin likkkeessä selvittelelrmässä tästä uutta käännettä. Soitin heille tänään ja tulemme sopimaan käyntini päivämäärän ja ajan tarkemmin, siten, että sinäkin voisit olla paikalla tai tavoitettavisaa. Selvitämme samalla kertaa tilanteen ja mahdollisesti koko asian.
Saaks kysyy että mistä syystä Milannalla on sellanen fiilis että sä olisit kussu sen muroihin? Luulis että ootte tyytyväisiä siitä että se ostelee hulluna teidän väskyjä...
 
Saaks kysyy että mistä syystä Milannalla on sellanen fiilis että sä olisit kussu sen muroihin? Luulis että ootte tyytyväisiä siitä että se ostelee hulluna teidän väskyjä...
Tämä ei ole mikään myyjä :ROFLMAO:. Kuka hullu edes usko tähän?
Mitäs poliisi sano siihen kun se vielä valehtelee noin vakavasta liikkeestä? Mutta jättän sen vain tähän. Koska keskustelu en jatka edes tämän takia kun en voi, siihen mulla on ilmoitus tehty ja tälläisen tapauksen pitää viedä lopun asti että joutuu vastuuseen kaikista valehtelusta myös liikkeen suhteen.
 
vierailija
Hei Milana,
Olen tällä viikolla tavoitettavissa Suomessa ja käyn myös tämän merkkituotteen Helsingin likkkeessä selvittelemässä tätä uutta käännettä. Soitin heille tänään, ja tulemme sopimaan käyntini päivämäärän ja ajan tarkemmin; siten, että sinäkin voisit olla paikalla tai tavoitettavisaa. Selvitämme samalla kertaa tilanteen ja mahdollisesti koko asian.
Miten suhtaudut tai mitä ajattelet sinusta tehtyyn rikosilmoitukseen?
 
vierailija
Hei Milana,
Olen tällä viikolla tavoitettavissa Suomessa ja käyn myös tämän merkkituotteen Helsingin likkkeessä selvittelemässä tätä uutta käännettä. Soitin heille tänään, ja tulemme sopimaan käyntini päivämäärän ja ajan tarkemmin; siten, että sinäkin voisit olla paikalla tai tavoitettavisaa. Selvitämme samalla kertaa tilanteen ja mahdollisesti koko asian.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:

:poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop:
 
Jokohan jouluksi valmistuu leffa "Milanna ja feikkilaukkujen arvoitus" :D

En ole ikinä tajunnut tuota merkkilaukku-hysteriaa, mikä nykyisin on niin kovin yleistä, mutta vielä vähemmän jaksan tajuta, miten jotakuta voi jonkun toisen veskat kiinnostaa tässä määrin.
 
Milanna.
Lopeta nyt vähäksi aikaa kaikenlainen panettelu; ja ennen kuin teet mahdollisen kaverisi kaupassa vastuulliseksi kaikista merkkiin liittyvistä jutuistasi.
Keskeytä siis joksikin aikaa, niin palaan asiaan kanssasi mahdollisimman pian. Keskustelen ensin Helsingin liikkeen kanssa, mikä on tilanne ja todellisuus.
 
Milanna.
Lopeta nyt vähäksi aikaa kaikenlainen panettelu; ja ennen kuin teet mahdollisen kaverisi kaupassa vastuulliseksi kaikista merkkiin liittyvistä jutuistasi.
Keskeytä siis joksikin aikaa, niin palaan asiaan kanssasi mahdollisimman pian. Keskustelen ensin Helsingin liikkeen kanssa, mikä on tilanne ja todellisuus.
Mitä minä keskeytän? Rikosilmoituksen? No, EN IKINÄ. Pääset kuule oikeuteen eteen pian, stalkkasit minua ja minun miestä yli vuoden. Luuletko annamme sinulle tehdä tätä jatkossakin, kaikki sun hullut temput, sä olet tällä hetkellä monille muillekin päänsärky!

Hyvin vitsikäs näköjään olet kans, kun haluat että keskeytän sen, huhhuh. Muista vaan se vast alku ja jos jotain aloitan sen vien lopun asti, myös muidenkin puolesta, kun hullu on aina hullu.
 
No kun feikkiä en osta. Olen keräilijä ja ostan aidot, harvinaiset laukut. Tämäkin valehteli aivan jotain muuta sinne kuvan kanssa, se soittaa heille jatkuvasti, kyseinen liike jo sekaisin hänestä :). Se pinnaa toiset myyjät, sekä ihan toisestakin syystä, minua ja muita ihmisiä. Ei ikinä voi tiedä mitä seuraavaksi se keksi. Harmittaa kun tässä maassa vaan kukaan ei voi pakota ketään pakkohoitoon, kun terve kyseinen ihminen ei todellakaan ole ja varma kuole kateuteen kans monista asioista, siksi täällä keksi minusta juttuja mitä ei ole olemassa, suosittelen lukemaan muita aloituksia. Kuinka myös pilasin miehen elämänsä, kuinka olemme sossupummeja, yritykset konkurssissa ja niin edelleen, se ei vaan tajua kuinka ison virheen se nyt teki ja virheistä meidän jokaisen pitää maksaa jossain vaiheessa.
Okei, leffan nimeksi voisi sitten tulla "Milanna ja piinaavien laukkujen arvoitus".

Mutta joo, aika outo tilanne. En ole tätä laukkudraamaa niin tarkasti seurannut, että uskaltaisin olla sen suhteen mitään mieltä mistään. Mutta kaikkiaan hyvä muistutus ainakin itselleni, että ei kannata omalla nimellä/naamalla jatkossakaan tällaisilla palstoilla esiintyä. Maailmaan mahtuu monenlaisia hulluja.
 
Okei, leffan nimeksi voisi sitten tulla "Milanna ja piinaavien laukkujen arvoitus".

Mutta joo, aika outo tilanne. En ole tätä laukkudraamaa niin tarkasti seurannut, että uskaltaisin olla sen suhteen mitään mieltä mistään. Mutta kaikkiaan hyvä muistutus ainakin itselleni, että ei kannata omalla nimellä/naamalla jatkossakaan tällaisilla palstoilla esiintyä. Maailmaan mahtuu monenlaisia hulluja.
Omalla nimellä täällä en siinny, mun nimi ei ole mikään Milanna :). Hulluja on, mutta hulluille myös toisenlainen ratkaisu onneksi löytyy. Jos joku ryhtyi tähän leikkiin niin vastuu pitäisi kantaa, kaikista sanomisista ja tekemisistä. Mutta nyt pakko mennä, työt odottaa.
 
vierailijaaa
Oikeasti minua kyllä naurattaa tämäkin ketju... Venakko saa tehdä/kirjoittaa tälläkin palstalla ihan mitä haluaa, eikä niitä "lainata". Muistakaapa tämä kun vastaatte ketjuun.

Nyt on saanut peräänsä henkilön joka ottaa hänen valheitaan kiinni. Ihan mielenkiinnolla jään seuraamaan miten tragedia edistyy.
 
vierailija
Oikeasti minua kyllä naurattaa tämäkin ketju... Venakko saa tehdä/kirjoittaa tälläkin palstalla ihan mitä haluaa, eikä niitä "lainata". Muistakaapa tämä kun vastaatte ketjuun.

Nyt on saanut peräänsä henkilön joka ottaa hänen valheitaan kiinni. Ihan mielenkiinnolla jään seuraamaan miten tragedia edistyy.
Mitä valheita hän nyt on kirjoittanut ja millä todistat että on valehdellut? AINA kun syytetään jostain pitäisi voida myös todistaa puheensa.

Niin ja hän ei käsittääkseni ole venakko vaan virolainen.
 

Yhteistyössä