Atoopikot huomio!!

Pakko jakaa tää teidän kanssanne. Olen koko ikäni kärsiny ihottumasta eri asteilla...maitorupea pienenä, taiveihottumaa ja nyt aikuisiällä pahiten ihottumaa on kämmenissä. Itkua ja hammastenkiristystä monta kuukautta tässä eletty kun kämmenet sisäpuolelta aivan pakohaavoilla, vereslihalla ja semmosta pientä "vesikelloa" täys...Tuhlannu pienen omaisuuden erilaisiin voiteisiin ja piti ihan päivystykseen asti mennä taannoin ku käsissä kutisevaa vesikelloa vierivieressä abauttiarallaa monta sataa kappaletta. Iho niin kuiva etten sormia suoriksi saa ihon repeämättä verihaavoille. Sain tosi vahvaa kortisonivoidetta ja myötätuntoisen katseen...ei mitään apua ole kortisonista ollu!

Äitini sitten oli jostain kuullut semmotteesta ku kristallikidesuola. Mulla nousi heti karvat pystyyn että vereslihalla olevaan ihoon pitäs suolaa hieroa :eek: No kärvistelin asian kanssa mielessäni pari päivää ja päätin kokeilla ku olen jo aivan epätoivoinen tän kanssa. Jumankekka että kiroilin ja steppasin tovin ku suolaa käsiin hieroin mutta uskokaapa että vaikka iho on tosi kuiva en kosteusvoidetta käsittelyn jälkeen laittanut. Vesikellot pieneni olemattomiin ja kutina katosi tyystin.

Ekan kerran kuukausiin näen toivonkipinää paranemiseen!

Suosittelen lämpimästi jos joku painii saman asian kanssa. Se sattuu perhanasti hetken mutta mulla auttoi!
 
Mulla on sormissa tollasta ihottumaa tällähetkellä..on välillä niin kuiva et halkeilee iho.. Mitäs toi kristallikidesuola on? Mistä saa ja miten usein oot käsitelly käpäläs sillä :p
Mulla on kans lapsesta asti ollu millon missäkin ihottumaläiskää ja kuiva iho muutenkin. Kortisonit ei juuri auta :(
 
Googletin tuon ja se kulkeekin nimellä kristallisuola. Käytetään myös ruokasuolana. Tuo mun pussukka on ostettu jostain pikkukaupasta mutta tässä linkki josta ainakin voit katsoa
http://www.kristallisuola.fi/tuoteSuola.html
 

Yhteistyössä