Atoopikkojen vanhemmat, olisi muutama kysymys koskien rasvoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja atoopikkojen äiti:
Meillä Ceralan ei sopinut atoopikolle ja Aqualan esim. vaan kirveli. Sitten löytyi Essex Plus, joka on todella mainio voide; hajuton, levittyy hyvin, on tarpeeksi rasvainen ja imeytyy äkkiä. Rasvoja kannattaa kokeilla useampia, ostaa vaikka pikkutuubeina ja sitten kun löytyy sopiva niin ottaa pumppupullon reseptillä.

Neuvolastakin kannattaa kysellä rasvanäytteitä, minä sain meidän atoopikolle sieltä useampaa kokeiltavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sormiin ja rystysiin mulla on toiminut parhaiten helokkiöljy; leikkaan kapselit halki, puristan öljyn ongelmakohtiin ja annan olla.

Helokkiöljy toimii mulla myös sisäisesti nautittuna.

Joo ehdottomasti kalaöljyä ja helokkiöljyä. Myös rasvaista kalaa ja oli joku hyvä pähkinäkin missä oli tosi paljon rasvaa.. se oli myös hyvä.

ainiin ja päänahkaan parhaiten auttaa Dexem head tai Bio+ hiusvesi.

Tulee muuten mieleen, että mahdatte pitää mua kauniina ;) Kun tässä luettelen missä kaikkialla on sitä ihottumaa. Tulee näköjään huomaamatta kerrottua että mihin mitäkin rasvaa laitan, joten nyt tiedätte sitten että olen melko kirjava, kiitos ihanan pakkaskelin ;)

:D
Mä olen aina vähän aikaa onnellinen kun luulen löytäneeni sopivan yhdistelmän mitä rasvaa pojalle laitetaan millekin kohtaa vartaloa..ainakin seuraavaan viikkoon asti kunnes taas alkaa kaikki alusta. Ja hänkin on välillä varsinkin kasvoistaan tosi kurjan näköinen :(

Kiitos tuosta helokkiöljystä, nyt muistan että oon tuon vinkin kuullut ennenkin, kokeiluun siis!

Uusimmat

Yhteistyössä