atkinsit ja karppaajat ja sen sellaset

  • Viestiketjun aloittaja iha todella plondi
  • Ensimmäinen viesti
iha todella plondi
:headwall: kertokaas ny ku tää plondi ei tajunnu niit ohjeita sieltä ku luin noit sivustoja.. :/ jos sillee niinku sivuais osittain noita.. et ei sillee 100% nii mitä saan syyä ja mitä en.. tein tänää munakkaan joho laiton sisään pekonia, herkkusienii ja paprikaa.. onks toi oikeen? saako esim pepsimaksii juua? siinä ei pullon mukkaa oo hiilihydraatteja. mitä te syötte päivittäin? siis sillee aamupala. päivälliset lounaat välipalat? hedelmät ja marjat saaks niitä syyä? raejuustoo? vihanneksista soppaa tai laatikkoa tai mitä?! ja jos aamulla syön 2 leipäsiivua ni onko se mun dieetti sit siinä. ei osais ilman leipää olla
 
Eräs
Kannattaa varmaan käydä karppien omalla foorumilla, täällä ei tietääkseni montaa karpaajaa ole. Sokerittomia limuja voi juoda mikäli itse tykkää, Atkinsin mukaan kofeiinia ei kuitenkaan suositella ja sitähän colassa on.
 
mä olen ns karppaaja,,, vältän siis hiilareita kaikessa muussa mutta ruisleipää syön päivittin PALJON. eikä ole paino enään noussut. Kanaa, kalaa, valtavasti kasviksia, hedelmiä, viiliä, raejuustoa, maustamatonta jogurttia yms kuuluu ruokavaliooni.
 

Yhteistyössä