Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tööt:jätä peruna, pasta, riisi, pulla, leipä, sämpylä yms. sokeripitoinen pois. siinähän se.
Alkuperäinen kirjoittaja no:mistä mä saan ihan tarkat ohjeet mitä saa syödä ja mitä ei?
jotain ruokalistaa?
Alkuperäinen kirjoittaja no:siinä se?
millä mä korvaan ne? esim, mitä ilta ja aamupalaks?
Alkuperäinen kirjoittaja tööt:jätä peruna, pasta, riisi, pulla, leipä, sämpylä yms. sokeripitoinen pois. siinähän se.
Alkuperäinen kirjoittaja ..':aika jännä jos tuossa on kaikki, kun atkins kuitenkin kirjoitti aiheesta monta kirjaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja annie:Mulle taas ei sopinut ollenkaan. Nälkää en tosin tuntenut, mutta ne pekonit/kermat sunmuut alkoi tosi äkkiä ällöttään. Eikä sekään, mutta tuli tunne niinku ois ollut kymmenen kilonv painot jaloissa. omituinen olo, ei ollenkaan hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja atkins:mulle ei sopinut, tuli turvotusta, en jaksanut mitään ja kaikkee.. ruoat oli hyviä.
Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja ..':aika jännä jos tuossa on kaikki, kun atkins kuitenkin kirjoitti aiheesta monta kirjaa.![]()
Mitäs siitä puuttuu?
Alkuperäinen kirjoittaja annie:Mulle taas ei sopinut ollenkaan. Nälkää en tosin tuntenut, mutta ne pekonit/kermat sunmuut alkoi tosi äkkiä ällöttään. Eikä sekään, mutta tuli tunne niinku ois ollut kymmenen kilonv painot jaloissa. omituinen olo, ei ollenkaan hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja ..':aika jännä jos tuossa on kaikki, kun atkins kuitenkin kirjoitti aiheesta monta kirjaa.![]()
Mitäs siitä puuttuu?
no siis tuo on kyllä karppausta, mutta ei atkinsia.
Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja ..':aika jännä jos tuossa on kaikki, kun atkins kuitenkin kirjoitti aiheesta monta kirjaa.![]()
Mitäs siitä puuttuu?
no siis tuo on kyllä karppausta, mutta ei atkinsia.
Mitäpäs niissä on eroa, jos sokerit tipauttaa minimiin?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:ero on se, että atkinsissa syödään niiden atkinsin ohjeiden mukaan. ja jos ne haluat tietää niin lue kirjat