Ateriani tämän päivän aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihdutan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihdutan

Vieras
Aamulla: Rasvatonjogurtti 150g ja kahvi
Lounas: Pitsa, tomaattikastike ja juustoa päällä halkaisija 20 cm
Päivällinen: Perunamuusia 1 dl( veteen tehty) uunimakkaraa 4 cm siivu, rasvatonta piimää 2dl

ja nyt on hirveä nälkä

Ei ihan laihduttajan ruokaa, mutta ei mullakaan ole vaikka laihdutan. Syön mitä sattuu, mutta yritä pitää kalorit kurissa ja yritän liikkua paljon.

Itse olen jo konkari tässä laihdutusyrityksessä ja totuus on se, että tässä iässä on jo pakko nähdä nälkää, jos aikoo laihtua. Ainakin mulla näin.

[QUOTE="mirri";24812734]Ja mikä on "tässä iässä"? mietin miksen laihdu vaikka saanti hippasen alle kulutuksen.[/QUOTE]

No minä olen 32v ja paino ei todellakaa tipu yhtä helposti kuin kymmenen vuotta sitten.

Ap!! Sulla on liian vähän ruuassasi proteiinia mikä pitää nälkää ja vesi on yksi ja hedelmät, vihannekset. Tota menoa et laihdu tai voit toki mut kaikki tulee takasin.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs harmaa;24812733:
aamulla kuppi teetä
lounaaksi puuroa ja salaattia
kotona vettä ja kaksi leipää ja kaalisalaattia

kävin uimassa tunnin verran ja kävellyt olen 6 km

Voi jeesus :D Laihdutatko? Jos niin ihan pihalla syömisesi ja päin mäntyä. Pelkkää moskaa.

Joo, proteiinia ehdottomasti lisää! Ja sen sijasta voit vähentää hiilareita. Laihduttaja tarvitsee proteiinia VÄHINTÄÄN 1,3 g/tavoitepainokilo jotta paino putoaisi läskistä eikä lihaksista. Proteiini pitää myös hyvin nälkää.

Kävin viel haravoimassa 1 1/2 h. Niin vettä olenkyl juonut se unohtui. Meil ei ollu tänää hedelmiä ja vihanneksia ku en ole käynyt kaupassa hetkeen ( en viitsimennä ettensorru osaa mitää ylimääräistä) Normistisyön kyllä rehujakin. Liepääen syö ollenkaanku en tykkääleivästä, enole syönyt oikeastaan koskaan. Kamalasti tekee vaan mieli jotain makeaa välillä,mitä silloin voisinottaa. Olen ottanut pari rusinaa,mut en jaksa niitä puputtaa-

Mä olen vähentänyt roskaruokien ja mikroruokien syömistä. Ruokavalion muutoksella olen laihtunut 6kg puolessa vuodessa. Syön enimmäkseen aasialaista ruokaa. Olen 41v.

Miten olis aamulla vaikka ruispuuroa, Lounaaksi kanaa ja PALJON kasviksia, välipalaksi maustamatonta viiliä ja vehnäleseitä, päivälliseksi taas jotain missä kasviksia ja iltapalaksi bulgarianjogurttia ja pala leipää?
Itse nääntyisin noilla sinun eväillä.

Aamupala
juguttia, rahkaa ja marjoja, kahvia
lounas
salaattia, kasviksia, lihkastiketta, hiukan riisiä
välipala
omena, kahvi
illlallinen
kasviksia, pekonia
jugurttia

Yhteistyössä