atarax

voiko siihen jäädä koukkuun? Tai siis, kun meillä poika on joutunut ottamaan sitä aika useesti ihottuman takia ja nyt jos nukkuu ilman niin ei siitä nukkumisesta tuu yhtään mitään. En tiiä johtuuko siitä lääkkeestä vai mun mielikuvituksesta.
 
anli
Atarax on kolmiolääke eli se saa aikaan väsyttävän vaikutuksen. Mutta toisaalta... Mieheni on syönyt sitä reilut kymmenen vuotta urtikariaan, väsyttävä vaikutus on poistunut. Oli silloin alussa parin kuukauden ajan. Syö yhden tabletin joka ilta.
Kokeile vaikka puolikkaalla tabletilla miten se vaikuttaa parina iltana, jos epäilet suoraa riippuvuutta uneen ja sen laatuun.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2005 klo 17:14 Äiskäpäiskä kirjoitti:
voiko siihen jäädä koukkuun? Tai siis, kun meillä poika on joutunut ottamaan sitä aika useesti ihottuman takia ja nyt jos nukkuu ilman niin ei siitä nukkumisesta tuu yhtään mitään. En tiiä johtuuko siitä lääkkeestä vai mun mielikuvituksesta.
mietittii sitä samaa joskus tytön kohdalla, kun sitä joutu joka ilta ja päivä antamaan. Ratkastiin se silleen et pidettii päiviä jolloin annetti vaa zyrteciä ihottumii.Joskus jopa puhuin siitä lastenlääkärille siitä ja hän piti käytäntöämme hyvänä, kun rupes tuntuu ettei lapsi osannut nukahtaa ilman ataraxia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2005 klo 19:23 saara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2005 klo 17:14 Äiskäpäiskä kirjoitti:
voiko siihen jäädä koukkuun? Tai siis, kun meillä poika on joutunut ottamaan sitä aika useesti ihottuman takia ja nyt jos nukkuu ilman niin ei siitä nukkumisesta tuu yhtään mitään. En tiiä johtuuko siitä lääkkeestä vai mun mielikuvituksesta.
mietittii sitä samaa joskus tytön kohdalla, kun sitä joutu joka ilta ja päivä antamaan. Ratkastiin se silleen et pidettii päiviä jolloin annetti vaa zyrteciä ihottumii.Joskus jopa puhuin siitä lastenlääkärille siitä ja hän piti käytäntöämme hyvänä, kun rupes tuntuu ettei lapsi osannut nukahtaa ilman ataraxia.
mäkin oon nyt välillä ollu antamaatta sitä, mutta siitä seuraa kutiava iho ja huutoa yöllä. En tiedä johtuuko tuo öiden valvominen siitä ihon kutinasta vai siitä että ei tosiaan ole sitä lääkkeen unettavaa vaikutusta mukana.
 
joakma
Meidän esikoinen sai joskus Ataraxia kutinaan ja annettiin sitä iltaisin koska aateltiin että se väsyttää. Meillä neidillä vaan vauhti kiihtyi. Sitten luin Pharmaca Fennicasta että lapsilla Atarax voi aiheuttaa ylivilkkautta eikä suinkaan väsymystä!!!!!!!!!! Meillä siis vaikutus oli ihan päinvastainen. B)
 

Yhteistyössä