Asuuko mun imurissa nyt ampiainen?

Yh, ihan kamalaa jos se sieltä vielä ulos löytää. Mätkäisin sitä kahdesti jo Kauppalehdellä ennen imurointia, joten voisi olla aika vihainen tapaus... :whistle:

Pitäisköhän imuroida keko hiekkaa, muroja ja sahanpurua, luulisi ettei noista selviä elossa :ashamed:
 
"..."
Mä heitin takapihalle koko imurin kerran, kun imuroin ampiaisen ja aloin näkeen kauhukuvia et se tulee pois sieltä ja kostaa :O

Mies ihmetteli illalla et mitäs hittoo imuri tuolla tekee... Unohdin mainita koko asiasta. Mies sit otti pölypussin pois ja vaihto, mutta ei tullut ampparia, joko oli kuollut TAI päässy pois :|
 
Mä ainakin imuroin kesällä mökillä itikat, ampparit ja paarmat. Ei niistä mikään ole kyllä tiettävästi sieltä imurista ulos kömpinyt. Mutta tuki se imurin suutin vaikka sanomalehtipaperilla tiiviisti ja ime sitä hetken aikaa, kyllä se siinä viimeistään kuolee.
 
Lunatic
[QUOTE="...";26475330]Mä heitin takapihalle koko imurin kerran, kun imuroin ampiaisen ja aloin näkeen kauhukuvia et se tulee pois sieltä ja kostaa :O

Mies ihmetteli illalla et mitäs hittoo imuri tuolla tekee... Unohdin mainita koko asiasta. Mies sit otti pölypussin pois ja vaihto, mutta ei tullut ampparia, joko oli kuollut TAI päässy pois :|[/QUOTE]

:LOL:
 
"mies"
Yh, ihan kamalaa jos se sieltä vielä ulos löytää. Mätkäisin sitä kahdesti jo Kauppalehdellä ennen imurointia, joten voisi olla aika vihainen tapaus... :whistle:

Pitäisköhän imuroida keko hiekkaa, muroja ja sahanpurua, luulisi ettei noista selviä elossa :ashamed:
Kauppalehti itsessään on sen verran raskasta asiaa että eiköhän pömpiljäinen tuupertunut jo siihen, ja onhan imureissa läppä pussissa/säiliössä mikä isomman otuksen jo pitää sisällään.
Voi teitä naisia ja teidän murheita..
 
Kerran oli hämähäkki sisällä kun olin yksin kotona, menin aivan paniikkiin ja mietin, että miten siitä oikein selviän. No. Suihkutin sitä ensin hiuslakalla, kun ei ollut mitään Raideja, mutta ei se kauheesti välittänyt siitä. Imuroin sen ja paniikissa tukin imurin suun ja pistin sen ämpäriin, jonka pohjalla oli älyttömät kasat pyykinpesujauhetta..

Ex joutui töistä tultuaan miettimään hetken aikaa, että mitähän se Kaunishäntäinen orava on taas mennyt tekemään. Vaihtoi pölypussin ja mun yöunet oli taas turvassa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Piparnakkeli

Yhteistyössä