V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:Minä asun unelmieni talossa.Huhtikuussa pääsimme muuttamaan pitkästä tehtyyn taloomme.Neliöitä on talossa 230m2 ja ulkorakennuksessa 197m2.
2 lasta,2aikuista ja kääpiövillakoira asustaa.Kaupungissa,rauhallisella alueella asumme,3600m2 tontilla.
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:Mulla ei ole "unelmataloa". En ole oikeastaan koskaan erityisesti haaveillut mistään tietynlaisesta asumuksesta. Nyt olen päätynyt omakotitaloasujaksi (vaikka joskus olen vannonut, etten omakotitaloa halua). Talo on maalla, vajaa 40km Helsingistä. Neliöitä on varmaan noin 100, mikä käsittää 4 huonetta, keittiön, wc/kylppärin ja sekä ylä- että ala-aulan. Saunoja on kaksi, sähkösauna päärakennuksessa ja vanhanajan puulämmitteinen sauna ulkorakennuksessa. Tontti on isohko (5000neliömetriä). Meitä on kolme, mies, 2-v tytär ja minä. Vanha talo, joten rempattavaa on vuosien varrella riittänyt ja riittää vielä jatkossakin. Kuitenkin nyt asuintilat alkaa olla uudessa asussaan ja hyvin viihdymme.
Alkuperäinen kirjoittaja mä myös :):Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:Mulla ei ole "unelmataloa". En ole oikeastaan koskaan erityisesti haaveillut mistään tietynlaisesta asumuksesta. Nyt olen päätynyt omakotitaloasujaksi (vaikka joskus olen vannonut, etten omakotitaloa halua). Talo on maalla, vajaa 40km Helsingistä. Neliöitä on varmaan noin 100, mikä käsittää 4 huonetta, keittiön, wc/kylppärin ja sekä ylä- että ala-aulan. Saunoja on kaksi, sähkösauna päärakennuksessa ja vanhanajan puulämmitteinen sauna ulkorakennuksessa. Tontti on isohko (5000neliömetriä). Meitä on kolme, mies, 2-v tytär ja minä. Vanha talo, joten rempattavaa on vuosien varrella riittänyt ja riittää vielä jatkossakin. Kuitenkin nyt asuintilat alkaa olla uudessa asussaan ja hyvin viihdymme.
asutko itä-uusimaalla?