Asusteet hämmentävät miestä

Olen päälle 30 nainen ja olen jo jonkin aikaa tapaillut ihanaa puolisoani jonka kanssa arki ja vapaa tuntuu menevän hyvin.

Mietityttää kuitenkin tuolla sängyn puolella. Olen hyvin aistillinen ja visuaalinen ihminen ja pidän todella paljon erilaisista hienoista alusvaatteista. Itseasiassa melkein siinä määrin että voisin sanoa keräileväni niitä. Tykkään viikonloppuna illalla laittautua huolella ja käyttää hienoja alusvaatteita toisen viettelemiseen. Se on itselleni hyvin tärkeä juttu ja saan siitä lisää nautintoa sängyssä. Etenkin laadukkaat sukat tai sukkahousut ja napakka korsetti saa minut tuntemaan oloni seksikkääksi. En tiedä onko se jotain fetissiä jo mutta itselleni tärkeä ja rakas asia.

Puolisoni kuitenkin sanoo että olen kauneimmillaan ihan alasti ja hän on välillä hämmentynyt näistä asusteista. Itse taas en omasta alastomuudesta paljoa välitä vaikka kroppani onkin ihan ok. Vähän tulee kurja tunne välillä että onko minussa jotain vikaa tai onko puoliso liian ujo tai mikäköhän. Täytyisi kait tehdä jotain kompromisseja tai lähestyä asiaa hienovaraisesti?

Ystävättäriltäni olen kuullut paljon rankemmista fetisseistä ja asioista sängyssä kuin jotkut hepenet ja sen sellaiset, eli aika kevyemmästä päästä tämä asia kuitenkin on. Vai onko?
 
Erittäin tavallista ja ihan normaalia :)
Minä olen mies ja minulle seksissä on erittäin tärkeätä visuaalinen puoli myös. Minulle se on "homman" sokeri :)
Minua viehättää ja kiihottaa kun nainen pukeutuisi asusteisiin esim. Pvc, nahka, latex yms. Itsekin voisin kokeilla asusteita :)
Ainut probleema minulla että puolisoani ei kiinnosta asut laisinkaan..on se karua :(
Itse kyllä tekisin puolisoni vuoksi asioita, vaikka se ei nyt olisikaan minulle niin tärkeä juttu. Mutta kyllä se niin on että jos toista ei kiinnosta, olise sitten asut tai jokin muu "fetissi" .. niin olet kyllä yksin asiasi kanssa.
Eli minun kohdallani näyttää olevan niin, jotta pääsisi mahdollisesti toteuttamaan mieltymyksiään, nainen pitäisi vaihtaa..
 

Yhteistyössä