Asuntu tässä 2 vuotta, enkä ikinä siirtäny hellaa! Miksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mieleen toisesta ketjusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mieleen toisesta ketjusta

Vieras
edes pitäisi, ei sinne kukaan näe!? :D Kun on tuo toinen aloitus että jääkaappia pitäisi siirtää muuttaessa

Hellan rakoihin on kätevä pudottaa esim. ne pussin sulkijat jotka tulee leipäpussin mukana. Sekä yksinäiset makaronit tasolta.

Uunia en ole ikinä pessyt missään asunnossa ja ikää on 27v.

Enkä pessyt seiniä tai kattoja, mitä nyt vessasta tietenkin seiniä hiukan pyyhkinyt jos jossakin näkyvä tahra.

Lamppujen päältäkänä en pyyh ipölyjä kun ei sinnekään näe.

Silti meillä on aina siistiä.

no esimerkiksi siksi, että kun sinulta joskus vaikka tippuu sinne sormus tms et löydä toukka- tai kovakuoriaissivilisaatiota sitä hakiessasi. ne kyllä voivat levittäytyä sieltä muutenkin.

Miä siirsin hellan kun oltiin asuttu tässä ehkä kaksi vuotta, jotenkin vaan oletin että sitä on siiretty aiemminkin. Juu, ei ollut varmaan kukaan siirtänyt. Siellä oli valehtelematta lautasellinen sapuskaa ja voi jestas sitä rasvapölyn määrää :x Mutta häntä koipien välissä tunnustan, ollaan asuttu tässä 5 vuotta ja jääkaappia en ole koskaan siirtänyt..

Meillä hellan taakse lentelee kaikkea raa'asta jauhelihasta lähtien, joten tekee todellakin mieli välillä laittaa tuo ukko siirtämään hellaa ja imuroida sieltä takaa. Ja minä en todellakaan ole mikään siisteysintoilija!
Jääkaappi on kerran siirretty paikoiltaan (tosin vain siksi että se korjattiin), mutta jääkaapin alta muistan imureoida useamin kun kerran vuodessa.

Sun kämpästäkö ne ötökät ja lierot meille on tullutkin. Kerropas missä päin asut, kun meillä ei ennen nykyisiä naapureita ollu ötököitä. Hyi hel--tti!

Kyllä mä ainakin säännöllisesti putsaan hellan takaaki. Sinne tippuu kaikkee enkä mä halua että siellä alkaa elämään mitään öttiäisiä... Samoin jääkaapin kanssa. Oli kauhee järkytys kun muutettiin tähän kämppään, että edellinen asukas ei ollut siivonnut sieltä...Löyty nimittäin pari kymmenpennistä ja jumalattomasti pölyä! Eli markka ajoistakin on jo tovi, joten...hyh.

mä oon asunu tässä 98vuotta enkä ikinä ole uunia siirtäny. meillä on kyl ihan muualta todella siistiä ja puhdasta :D Eikä täällä mitään ötököitä ikinä ole menny :D

Juu. Kiva ylläri oli, kun vuokra-asunnon hellaa siirtelin; siellä oli toukalla "pesä" poikineen. Olivat herkutelleet hellan rakoon tippuneilla leivänmurusilla ynnä muulla . Että kiitos vaan ihan vitusti, sille joka oli tuossa vuokra-asunnossa ennen minua asunut. Ei ollut hänkään paljon helloja siirrellyt.

Yhteistyössä