Asuntomessut 2009 !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiuMui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MiuMui

Aktiivinen jäsen
20.05.2008
1 404
0
36
En haulla löytänyt ketjua mutta nyt uusi! Kertokaahan mikä kolahti , itse rakastuin kohteeseen num. 24 Tuffi :heart: :heart:
Ja kestolotto vetämässä :snotty:
Kotieläinpiha oli ihana lisä, samoin taikametsä.

Lapset oli huomioitu kivasti, lainarattaita portin pielessä. Messualuetta kiertävä "juna", myös oma muuraus-ja askartelupaikka. Maksullinen lastenhoitopaikka löytyi myös.
Eväät tosin kannattaa ottaa, yksi kämänen hodari maksoi 3,50.

Me oltiin lauantaina ja suosikit oli tv-talo (35) ja se Mika Kallion naapuritalo =)
Ja mikäs talo se oli missä oli vierashuoneessa se IHANA apinatapetti?
Tykkäsin myös siitä ENSI-talon sisustuksesta!

Älyttömän pieniä makuuhuoneita oli todella monessa talossa, samoin mä en ymmärrä että vieläkin niin paljon käytetään sitä ratkaisua että kylppäriin ja saunaan ainoa reitti on kodinhoitohuoneen läpi :/
Sisustuksiin ois kans muutamassa kohteessa voinut panostaa enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Lapset oli huomioitu kivasti, lainarattaita portin pielessä. Messualuetta kiertävä "juna", myös oma muuraus-ja askartelupaikka. Maksullinen lastenhoitopaikka löytyi myös.
Eväät tosin kannattaa ottaa, yksi kämänen hodari maksoi 3,50.

Jätskeistä kans kiskottiin aika hyvin, 2 pallon tötterö 4e (eikä ollut edes isoja palloja :kieh: :D )

Me käytin eilen ja tykkäsin eniten siitä Maxit-kivitalosta (nro 16)
Ihana sisustus.
Muutenkin tosi kivat messut. Poika 4 v tykkäsi kovasti. Ainoa miinus oli, että olin luvannut pojalle hodarin lähtiessä ja yhdessäkään kioskissä ei ollut enää niitä jäljellä puoli tuntia ennen sulkemisaikaa, jolloin oli porukkaa vielä ihan alueen täydeltä.

show_image.php

Hyvää ilmaa luvattu =)

Yhteistyössä