K
köyhä
Vieras
Paljonkohan voisi mahdollisesti saada/olette saaneet lainaa, jos netto on 2500 euroa? Lapsia kolme...kannattaakohan näin pienillä tuloilla edes hakea.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielummin miettisin, mitä pystytte maksamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielummin miettisin, mitä pystytte maksamaan.
Niinhän se on. Ei vain millään haluaisi luopua unelmistaan yksinhuoltajuuden takia.
Alkuperäinen kirjoittaja kolli:Meillä oli vaikeuksia saasa 50000 euroa lainaa. oltiin tosi tarkkoja. Vakituiset duunit mies
tienaa 4300 euroa ja minä 2600 brutto. Vaihdoimme isompaan asumisoikeusasuntoon.
Mitään maksuhäiriöitä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Häh+:Alkuperäinen kirjoittaja kolli:Meillä oli vaikeuksia saasa 50000 euroa lainaa. oltiin tosi tarkkoja. Vakituiset duunit mies
tienaa 4300 euroa ja minä 2600 brutto. Vaihdoimme isompaan asumisoikeusasuntoon.
Kirjoitusvirheitä?
Alkuperäinen kirjoittaja kolli:Meillä oli vaikeuksia saasa 50000 euroa lainaa. oltiin tosi tarkkoja. Vakituiset duunit mies
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:Alkuperäinen kirjoittaja Häh+:Alkuperäinen kirjoittaja kolli:Meillä oli vaikeuksia saasa 50000 euroa lainaa. oltiin tosi tarkkoja. Vakituiset duunit mies
Kirjoitusvirheitä?
Olisiko syynä se, että teillä on ennestään lainaa? Muutoin kuullostaa kovin kummalliseslta..