?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:voiko 4500e /kk bruttotuloilla saada 200 000 asuntolainaa? tietääkö kukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:voiko 4500e /kk bruttotuloilla saada 200 000 asuntolainaa? tietääkö kukaan?
asumiskustannukset ja muut menot lainan päälle...
Alkuperäinen kirjoittaja -:Meillä olis vaan mahdollisuus nyt ostaa mun vanhempien 4 v vanha ok-talo,takaajatkin ois mut oon ruvennu pelkään ettei saada sellasta lainaa kun säästöjä ei ole kun vuosi sitten vasta valmistuin. Miehellä vakipaikka ja ite hoitoalalla töitä on muttei vakipaikkaa..vuokralla asutaan nyt ja sitä maksetaan 1000e /kk, lapsia on 4.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:Meillä olis vaan mahdollisuus nyt ostaa mun vanhempien 4 v vanha ok-talo,takaajatkin ois mut oon ruvennu pelkään ettei saada sellasta lainaa kun säästöjä ei ole kun vuosi sitten vasta valmistuin. Miehellä vakipaikka ja ite hoitoalalla töitä on muttei vakipaikkaa..vuokralla asutaan nyt ja sitä maksetaan 1000e /kk, lapsia on 4.
vedet, sähköt, kiinteistöverot, jätemaksut, vakuutukset, perheen elämisen kustannukset + lainan lyhennykset
vs.
tulot, lapsilisät kk
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:Meillä olis vaan mahdollisuus nyt ostaa mun vanhempien 4 v vanha ok-talo,takaajatkin ois mut oon ruvennu pelkään ettei saada sellasta lainaa kun säästöjä ei ole kun vuosi sitten vasta valmistuin. Miehellä vakipaikka ja ite hoitoalalla töitä on muttei vakipaikkaa..vuokralla asutaan nyt ja sitä maksetaan 1000e /kk, lapsia on 4.
vedet, sähköt, kiinteistöverot, jätemaksut, vakuutukset, perheen elämisen kustannukset + lainan lyhennykset
vs.
tulot, lapsilisät kk
Halvemmat asumiskustannukset siinä on, uudessa talossa, ilmalämpöpumppu jne kuin tässä sähköllä/öljyllä lämpiävässä 60 v vanhassa ok-talossa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:Meillä olis vaan mahdollisuus nyt ostaa mun vanhempien 4 v vanha ok-talo,takaajatkin ois mut oon ruvennu pelkään ettei saada sellasta lainaa kun säästöjä ei ole kun vuosi sitten vasta valmistuin. Miehellä vakipaikka ja ite hoitoalalla töitä on muttei vakipaikkaa..vuokralla asutaan nyt ja sitä maksetaan 1000e /kk, lapsia on 4.
vs.
tulot, lapsilisät kk
Halvemmat asumiskustannukset siinä on, uudessa talossa, ilmalämpöpumppu jne kuin tässä sähköllä/öljyllä lämpiävässä 60 v vanhassa ok-talossa.
pankin sivuilla on lainalaskurit.
Ja katsokaa mitä jää käytettäväksi jokapäiväiseen elämiseen.
Huomioikaa, että korot voivat talouden suhdanteissa muuttua.
Laskekaan mieluummin enemmän lainakuluja / korkeammalla korolla.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:Meillä olis vaan mahdollisuus nyt ostaa mun vanhempien 4 v vanha ok-talo,takaajatkin ois mut oon ruvennu pelkään ettei saada sellasta lainaa kun säästöjä ei ole kun vuosi sitten vasta valmistuin. Miehellä vakipaikka ja ite hoitoalalla töitä on muttei vakipaikkaa..vuokralla asutaan nyt ja sitä maksetaan 1000e /kk, lapsia on 4.
vs.
tulot, lapsilisät kk
pankin sivuilla on lainalaskurit.
Ja katsokaa mitä jää käytettäväksi jokapäiväiseen elämiseen.
Huomioikaa, että korot voivat talouden suhdanteissa muuttua.
Laskekaan mieluummin enemmän lainakuluja / korkeammalla korolla.
Oon sitä käyttänyt joo ja kyllä itse emme epäile etteikö raha riittäisi mutta se mietityttää että kuinka pankki suhtautuu asiaan..
Alkuperäinen kirjoittaja up:Ketään jolla omakohtasia kokemuksia?!! Oliko lainan saamisessa vaikeuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Meillä laina isoimmillaan 190 000 ja bruttotulot yhteensä 4500-5000?.
Silloin olin urakkahommissa,joten tulot ei aina samat ja miehellä tulospalkkio.