asuntolaina asiaaa!!!

kukkahattu1234

Uusi jäsen
21.03.2015
1
0
1
Onko mahdollista saada asuntolainaa vaikka ei ole luottotietoja?? Velat on MAKSETTU pois ja luottotiedot palautuu vasta ensi vuoden syksyllä(tarkistettu että palautuvat)
Ja säästössä on 25tuhatta :) ja takaaja varmasti löytyisi!

Enpä usko.

Minä hain muutaman tonnin llainaa. Tulot oli sillä hetkellä aika olemattomissa, mutta määräaikaisella säästötilillä lähemmäs satatuhatta ja en halunnut ottaa niitä sieltä korkojen mentyksen takia. En sitten saanut sitä lainaa tulojen takia kun raha ei riitä elämiseen mukamas nyt ennen lainaakaan, vaikka hyvinhän tässä on elelty.

On, monesti pankissa voivat päättää asian ihan itse. Olen itsekin aikoinani myöntänyt lainan vaikka oli luottotiedot menneet, asiakas hoitanut sen jälkeen asiat kuntoon ja olis säännöllinen palkka. Asuntolainassa asunto takana, ettei niin iso riskis pankille. Marginaali oli korkeampi. Pankinjohtaja vaan kysy että "luotanko asiakkaaseen" eli yksittänen pankkihenkilökin voi vaikuttaa tohon asiaan.

täytyykin käydä kysymässä! Netistä kun luin, niin siellä oli että täytyisi ulosottomieheltä pyytää todistus, ettei ole enään velkaa!

Miehellä vakipaikka(hyvällä tuntipalkalla) ja itse tietenkin kans töissä! tällö hetkellä kun maksetaan 700€ yhtiövastiketta(aso asunto) niin varmasti selvitään lainasta :)

Enpä usko.

Minä hain muutaman tonnin llainaa. Tulot oli sillä hetkellä aika olemattomissa, mutta määräaikaisella säästötilillä lähemmäs satatuhatta ja en halunnut ottaa niitä sieltä korkojen mentyksen takia. En sitten saanut sitä lainaa tulojen takia kun raha ei riitä elämiseen mukamas nyt ennen lainaakaan, vaikka hyvinhän tässä on elelty.

Sulla on säästössä liki satatuhatta ja koet tarpeelliseksi hakea muutaman tonnin lainaa :D mitäs logiikkaa siinä on?