asunto vvo:lta tai vav:lta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hippu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hippu"

Vieras
Miten ootte saaneet niiltä asunnon? Netistä otin selvää että täytyy päivittäin soitella. No niin oonki tehny mutta ei se johda mihinkää. Sanovat että laittavat sitten viestiä kun asunto löytyy. Kerran sitten hermostuin ja koitin saada jonki ylemmän tahon numeron mutta akka siellä puhelimessa tummens läskii sen verta että mä taidan nyt olla jollain mustalla listalla :D niin ja en mä sitä numeroa edes saanut. Tilanne on se että ollaan 10kk vanhan lapseni kanssa asuttu jo kuukaudenpäivät ystävien ja sukulaisten luona (tähän syynä se että laitoin turhan kovat kriteerit asunnon hakuun ja nyt vasta pitkin hampain niitä höllennän kun olisi kiva jo päästä pois muiden nurkista.) Jos joku teistä on ahkeralla soittamisella saanut asunnon vvo:lta niin mitä ootte sille puhelintyypille oikein sanonu? :D Samat kysymykset vavin asuntoihin. Asuntoa haen alueelta hki-vantaa.

VVOn kämpissä ollaan asuttu viimeset 4 vuotta, kerran vaihdettiin asuntoa VVO:n sisällä. Kivoja kämppiä sinällään, että saa pintarempata VVO:n piikkiin. Noissa myös alhaset takuuvuokrat.

Muusta ei sitten ookaan kokemusta.

Vuokra-asuntoja löytyy varmasti molemmista kunnista muiltakin vuokranantajilta. VAV vuokraa Vantaan kaupungin asunnot, Helsingistä haet kaupungin asuntoja. Muita paikkoja ovat esim. sato ja ta, sekä ihan yksityiset vuokranantajat.

Itse olen aikoinaan hakenut ja saanut vuokra-asunnon ta-asunnoilta. Nähnyt ilmoituksen asunnosta lehdessä ja saanut sen samantien.

Mimmoista asuntoa ap oikein etsit, jos meinaat, että kriteerisi olivat liian kovat?

Tuurilla saa VVO:lta. Me saatiin TOSI nopsaan kämppä kun muutettiin Vantaalle (viikossa) sekä silloin kun tulin raskaaksi ja tarvittiin kolmio. (muutama viikko)

Nyt tosin tää kolmio alkaa kyllästyttää ja paikka/naapurit ahdistaa niin uutta asuntoa ollaan haettu yli puoli vuotta. Soitettu ollaan, ei auta. Muka-vapaita kämppiä ne mainostaa sivuillaan kokoajan vaan eipä tipu meille ei. VVO:lta ei haluta mielellään pois joten ootellaan...

Yhteistyössä