K
kohta koditon?
Vieras
Elikkäs saatiin viikko sitten haastemieheltä haaste, että 2kk maksamattomien vuokrien takia, vuokran antaja hakee: purku/korvaus/häätö nimikkeellä saataviaan. Olen yrittänyt tehdä maksujärjestelyä vuokranantajankanssa, maksamattomille vuokrille ja ehdottanut summaa jota pystyisin kuukaudessa maksamaan eli 200e/kk, mutta hällekävisi koko summa ja kerralla. No meillä nyt haaste lappu ja viikko sitten tämän saatua soitin vuokravalvontaan ja kysyin että jos maksetaan tämä könttänä että käykö päikseen ja saadaanko asua, sanoivat että kyllä ota tuohon yhteys jne. Ja nyt huomasin tämmöisen pykälän joka lukee haasteessa:
5. Vuokrasopimus on vahvistettava purkautuneeksi ja vastaajat velvoitettava heti häädön uhalla luovuttamaan huoneisto kantajan hallintaan.???!!!
Olen aina ymmärtänyt että vielä tässäkin vaiheessa voi tämän maksaa ja niinkuin vuokravalvonnastakin sanottiin, nyt kuitenkin niin että paikka mistä saisin tilinumerot ovat kiinni.
Kertokaa minulle, onko mahdollisuus asua tässä, jos maksan koko summan kerralleen heti haasteen nostajalle=meidän vuokraantajalle, kyseessä kaupungin asunto. Pikkaisen on kusisukassa ja itku herkässä.
Ollaan molemmat työssäkäyviä ja 2lasta, mihin me yhtäkkiä tästä mentäisiin..
vain ystävälliset ja auttavat kommentit, ei tarvitse yrittää polkea maanrakoon itkemään, teen sitä jo!
5. Vuokrasopimus on vahvistettava purkautuneeksi ja vastaajat velvoitettava heti häädön uhalla luovuttamaan huoneisto kantajan hallintaan.???!!!
Olen aina ymmärtänyt että vielä tässäkin vaiheessa voi tämän maksaa ja niinkuin vuokravalvonnastakin sanottiin, nyt kuitenkin niin että paikka mistä saisin tilinumerot ovat kiinni.
Kertokaa minulle, onko mahdollisuus asua tässä, jos maksan koko summan kerralleen heti haasteen nostajalle=meidän vuokraantajalle, kyseessä kaupungin asunto. Pikkaisen on kusisukassa ja itku herkässä.
Ollaan molemmat työssäkäyviä ja 2lasta, mihin me yhtäkkiä tästä mentäisiin..
vain ystävälliset ja auttavat kommentit, ei tarvitse yrittää polkea maanrakoon itkemään, teen sitä jo!