M
"mie"
Vieras
Mietinkin että miten tämä tekstien kopiointi kävisi helpoiten,kiitos!
En ottanutsilloin heti vaan odotin palkkaani joka olikin yllätykseksi niin pieni että saimme kuukauden ruuat ainoastaan sillä, sossusta emme saaneet apua koska työkkäri ei suostunut miehelle kirjoittamaan lappua että saisimme apua sieltä( en ikinä saanut sen työkkäriihmisestä selvää, miksi ) Mutta kuitenkin heti kun niiltä uli kirje että ota yhteys asumisneuvojaan vuokrarästien tiimoilta otin ja alettii meilailla niinkun kirjoitin. Nyt viikko sitten kun haaste tuli soitin samantien vuokra/asumisneuvojalle ja kysyin että onko minun mahdollisuus maksaa tätä kun tilanteemme onnyt parantunut ja voisin maksaa summan kerralla,että emme voi pihallekkaan muuttaa niin nainen sanoi että voi sen maksaa että ei tarvi pihalle mennä, haasteessa kun sen haette on oleellinen tieto + näkyy kaikki maksu jutut. No ei näkynyt ja olen yrittänyt vuokravalvontaan töissä ollessani soitella mutta en ole saanut yhteyttä ja päivät käy kuitenkin kohta vähiin ja pitäisi saada yhteys sinne. Huomenna minulla on vapaapäivä jolloin jonotan sinne vaikka koko päivän.
Elikä tästä sun jutusta ymmärtäisin tällä tavalla,että ekan kerran otit yhteyttä vasta kun tuli tieto tästä, että kaksi kuukautta maksamatta?
Miksi et ollut yhteydessä jo silloin, kun eka vuokra jäi rästiin? Silloin olisi varman käynyt se 200e lyhennyserääkin.