V
"vaimoke"
Vieras
Olemme saaneet miehen kanssa pankista budjetin oman asunnon ostoon. Olemme siis aviopari, lapsia on. Sanotaan että bujetti on vaikka x. No, tällä x-summalla löytyy kohtalaisen kuntoisia omakotitaloja, tai vähän remontoituja kerrostaloasuntoja (vanhoista taloista). Ongelma on nyt siinä, että mies ei kelpuuta mitään kohdetta, jota olen ehdottanut. Paria kerrostaloasuntoa olemme käyneet katsomassa, joista ei kyllä kumpikaan syttynyt. Mies oikeasti vaatii että asunnon pitää olla sellainen, jossa ei ole tulevia remontteja lähivuosina, joka olisi siististi remontoitu nykyaikaiseksi. Mutta kun ei tuolla meille myönnetyllä summalla löydy sellaista! Ei saa olla alle 80-luvun talo, pitää olla putket uusittu, ikkunat, katot ym. Sitten kun sen vaatimuslistan mukaisen asunnon löytyy, se on jo uudiskohdetta vastaava ja hinta onkin 3 kertaa x-summa. Eikä meillä ole varaa sellaista ostaa.
Olen ihan masentunut ja hautaan kohta kokonaan kaikki asunnon ostounelmat. Vituttaa maksaa vuokraa tonnin verran kuussa, kun sillä rahalla makselisi omaa. Onko kellään muulla ollut tällaisia vaikeuksia asunnon ostossa? Miksi mun mies on noin urpo????
Olen ihan masentunut ja hautaan kohta kokonaan kaikki asunnon ostounelmat. Vituttaa maksaa vuokraa tonnin verran kuussa, kun sillä rahalla makselisi omaa. Onko kellään muulla ollut tällaisia vaikeuksia asunnon ostossa? Miksi mun mies on noin urpo????