Kertokaas mitä mä teen tuon mun miehen kanssa ku se on alkanu puhua että tahtois muuttaa eri osoitteeseen, mutta jatkaa silti seurustelua ja tapailla kun sovitaan (eli kun sille sopii). Meillä on vajaan puolen vuoden ikäinen poika ja myönnän kyllä että tää on ollu aika rankkaakin parisuhteelle vaikka vauva aika "helppo tapaus" onkin. Mun mielestä ton erilleen muuton ei pitäs olla kyllä se eka vaihtoehto. Tuntuu että mies ei ookaan ihan valmis perhe-elämään. sanoo että toi ratkasu olis parisuhteen parhaaks, mutta kun tuntuu että perustelut on kuitenki ne että sais harrastaa ja mennä ja tulla kavereiden kans niinku haluu. Ja lasta vois kuulema nähä kerran tai kahesti viikossa arki-iltaisin kun viikonloput ois pyhitetty kavereille. Mä sit sanoin että lapsi on sulla sitte joka toinen vloppu että minäki pääsen vähä ihmisten ilmoille, niin ei kuulema käy kun mä en saa sit missää baarissa juosta. Mun pitäs siis kiltisti oottaa että palaako mies takasin kotiin vai löytääkö jonku uuden. Sanoi ettei oo etsimässä uutta, mutta kyllähän siinä järjestelyssä helpompi on syrjähyppy tehä. Jos jollain on kokemuksia vastaavasta tilanteesta niin kertokaa miten olette tilanteesta selvinneet.