P
"Pirjo"
Vieras
Ennen kuin kyselen asiaa sieltä mistä lapun hain niin kysäsen täällä jos jollakin olisi tietoa, että kun numero on siis haettu nelisen vuotta sitten ja paperit on hävinnyt noin 6 muuton jäljiltä, niin saako sen saman numeron uudelleen sieltä toimistosta? Vai joudunko taas jonon hännille kun olen hukannut ne laput mitkä sieltä aikoinaan sain?
Ja osaako kukaan sanoa millaiset jonot mahtaa olla asunnoissa? Olen jo kolmisen vuotta asunut pois Suomesta joten asiasta ei ole mitenkään tuoretta tietoa. Silloin kun hain lapun oli ilmeisesti noin 3 vuoden jonotukset asuntoihin (riippuen tietenkin asunnosta) mietin että joko voisin toivoa saavani asunnon kun hain numeron muistaakseni 2006 vuoden syksyllä.
Ja osaako kukaan sanoa millaiset jonot mahtaa olla asunnoissa? Olen jo kolmisen vuotta asunut pois Suomesta joten asiasta ei ole mitenkään tuoretta tietoa. Silloin kun hain lapun oli ilmeisesti noin 3 vuoden jonotukset asuntoihin (riippuen tietenkin asunnosta) mietin että joko voisin toivoa saavani asunnon kun hain numeron muistaakseni 2006 vuoden syksyllä.