asumismenojen jälkeen jää 1300e/kk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä yyhoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tuolta voi jokaanen kattoa laskeumat oman paikkakunnan kohdalla. Oikialla näkyy aakkosvalikko.
http://www.stuk.fi/sateilytietoa/sateily_ymparistossa/tshernobyl/cesiumlaskeuma/fi_FI/laskeuma/

Ok. kiitos. Matalan laskeuman alueella olen asunut. (2).

Onneksi syöpäsi on voitu hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja TERVEYS:
Tuolta voit Scarlet lukea yli 200 sivua tietoa http://www.tiede.fi/keskustelut/laaketiede-ja-terveys-f11/tapaus-d-vitamiini-t30602-180.html
Ertyisesti Neonmiden kommentit/ linkit

Vai syöpää sairastamaton ihminen voi väittää tuollaasta, että jollakin vitamiineilla EHKÄÄSTÄÄN syöpää. Mieti nyt oikeen tarkasti, että mitä vittua mä tai kukaan muu on voinut jollekin ryssien voimalan räjähtämiselle. Mieti, aivan oikiasti MIETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tässä lisää Scarlet Kirjoituksen mukaan tutkimusryhmän kiinalaisjäsen Yan-Ru Lou teki vuosi sitten mullistavan havainnon, jonka mukaan maksan tuottama kalsidioli, jota aikaisemmin on pidetty mitättömänä, on hormoni joka vaikuttaa kaikkiin kudoksiin. Se viestittää niille ympäristön tilasta, kertoo milloin niiden pitää jakautua, ja myös estää niitä jakautumasta. D-vitamiinin puutos saa kudokset villiintymään ja voi aiheuttaa syöpää.

Tutkimuksen mukaan tämä maksan tuottama D-vitamiini ehkäisee eturauhassyöpää tai lykkää sen puhkeamista. Se vähentää myös rintasyövän, paksusuolen, peräsuolen, munuaisen, munasarjan, haiman, virtsarakon, ruokatorven, sappirakon ja mahalaukun syövän riskiä, samoin alttiutta sairastua lymfoomaan tai leukemiaan.

* Myös MS-taudin oireet lievenevät D-vitamiinilla ja se vaikuttaa lupaavalta myös Alzheimerin taudin hoidossa. "Maailman halvin lääke", sanoo professori Tuohimaa Hesarin mukaan. "D-vitamiinin oikealla käytöllä voitaisiin vaikuttaa Suomen syöpätilanteeseen enemmän kuin millään muulla".

Tuolta voit Scarlet lukea yli 200 sivua tietoa http://www.tiede.fi/keskustelut/laaketiede-ja-terveys-f11/tapaus-d-vitamiini-t30602-180.html
Ertyisesti Neonmiden kommentit/ linkit

Vai syöpää sairastamaton ihminen voi väittää tuollaasta, että jollakin vitamiineilla EHKÄÄSTÄÄN syöpää. Mieti nyt oikeen tarkasti, että mitä vittua mä tai kukaan muu on voinut jollekin ryssien voimalan räjähtämiselle. Mieti, aivan oikiasti MIETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei tartte huutaa. Ikävä että sinua on kohdannut vakava sairaus.Itsekkin Asuin 10km rajasta v -86,en sairastunut mihinkään vakavaan sairauteen T: takia. Vastedes voit ehkäistä sen uusimisen syömällä lisäravinteita erityisesti Deetä. Kannattaa ajatuksella lukea tuo yli 200 sivua. Jos et lukemisen jälkeen ole tyytyvänen, sitten voit tulla minulle huutamaan.

Mä en edes viitti enää kommentoida tuolle yhdelle pellelle mitään. Tai no sen haluaasin tietää, että meneekö hän syöpään sairastuneelle läheiselle sanomaan, että "kai sä söit d-vitamiinia". Daa.

Ja miksi ei ole kolmessa eri sairaalassa mainittu sanallakaan jotakin vitamiineja, kun olen ollut syöpähoidoissa. Jos jollakin vitamiinilla voitaas muka EHKÄÄSTÄ syöpää, niin eiköhän syöpätautien LÄÄKÄRIT tämän tietääsi.

Mä en edes viitti enää kommentoida tuolle yhdelle pellelle mitään. Tai no sen haluaasin tietää, että meneekö hän syöpään sairastuneelle läheiselle sanomaan, että "kai sä söit d-vitamiinia". Daa.

Eli et ole kiinostunut omasta terveydestäsi? Ei ne lekurit, vaikka olisivat miten spesialisteja tahansa kaikkea kerro/tiedä.Joten itse kannattaa ottaa selvää, miten voi vaikuttaa terveyteen.

Eli et ole kiinostunut omasta terveydestäsi? Ei ne lekurit, vaikka olisivat miten spesialisteja tahansa kaikkea kerro/tiedä.Joten itse kannattaa ottaa selvää, miten voi vaikuttaa terveyteen.

HAISTA VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aivan oikiasti oletko sä aivan sekopää??????????????

Mutta scar eikö tässäkin varmaan jossainvälissä tule kyseeseen se että ne lääkärit varmaan haluaa vain ostattaa ihmisille niitä suurian maiden salaliittoteoria-lääkkeitä kun sen nyt voisi hoitaa TERVEYDEN D.vitamiinillakin..

Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:
Mutta scar eikö tässäkin varmaan jossainvälissä tule kyseeseen se että ne lääkärit varmaan haluaa vain ostattaa ihmisille niitä suurian maiden salaliittoteoria-lääkkeitä kun sen nyt voisi hoitaa TERVEYDEN D.vitamiinillakin..

Millä vitulla sä hoidat syövän jollakin vitamiinilla????

Pitäisköhän tuonne alkuun aina kirjoittaa että VOI SISÄLTÄÄ PIENEN RIPAUKSEN SARKASMIA..
Jos nyt olet yhtään lukenu niin huomaisit että olen kirjoittanu mielipiteeni taaemma joka on ettei tuota syöpää edelleenkään voiteta niillä devitoleilla.mut tokkiinsa,ärmätä vain,kyl tää o kuuntelijoita.

Pitäisköhän tuonne alkuun aina kirjoittaa että VOI SISÄLTÄÄ PIENEN RIPAUKSEN SARKASMIA..
Jos nyt olet yhtään lukenu niin huomaisit että olen kirjoittanu mielipiteeni taaemma joka on ettei tuota syöpää edelleenkään voiteta niillä devitoleilla.mut tokkiinsa,ärmätä vain,kyl tää o kuuntelijoita.

No anteeksi nyt jos mua ei naurata tälläänen henkilökohtaanen asia. Pitäkää te muut sitte vain hauskaa mun kustannuksella, mutta aivan vitun sama.

Missä välissä olen vienyt tän sua kohtaan henkilökohtaiseksi??kyl sä ton kans saat ihan keskenäs pitää ton taistelun..jos nyt löydät jostain kohdasta selllaisen kohdan missä olen vieny tän sua kohtaan henkilökohtaiseksi niin esitä se mulle kiitos.

Jos edelleenkin lukisit nuo reilu 200 sivua, niin YMMÄRTÄISIT miten! En jaksa jauhaa enää samaa, kuin päätä seinään hakkais sinun kanssa. Omapahan on terveytes.

Jos edelleenkin lukisit nuo reilu 200 sivua, niin YMMÄRTÄISIT miten! En jaksa jauhaa enää samaa, kuin päätä seinään hakkais sinun kanssa. Omapahan on terveytes.

EDELLEEN HAISTA VITTU.

Mä asun Kauhajoella ja olin lapsi ydinonnettomuuden aikaan, liekö sattumaa et minulla sekä muilla kylän naisilla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Muistan vielki et onnettomuutta seuranneena päivänä satoi vettä ja mä hypin niissä lätököissä ja nostelin niistä onkimatoja pois.

Scarleet!Lääkäreiden koulutuksessa opetetaan nykyisinkin täsmälleen 6 tuntia ravitsemusta ja siinä se - monet maallikot tietävätki aiheesta PALJON enemmän, kuten ystäväni joka kirjoitti Nutrix-kirjan.

Ravitsemustiede ja lääketiede eivät siis juurikaan käy vuorovaikutusta keskenään.

Jos lääkärit tietäisivät aiheesta vähääkään, he antaisivat AINA kortisonihoidon yhteydessä D3-vitamiinia ja seuraisivat jatkuvasti kalsidiolitasoja - kortisonin aiheuttama luuston haurastuminenhan liittyy JUURI D-vitamiinitasojen vähenemiseen. Samoin stressitilat:

"Stress contributes to decreased Vitamin D production. The stress hormone cortisol is made from cholesterol. Therefore, a body experiencing any type of stress will, preferentially, use cholesterol to manufacture cortisol, depleting the amount left to make sufficient amounts of Vitamin D."

http://www.life-with-confidence.com/ben ... min-d.html

Yhteistyössä