Asuisitko mieluummin Turussa vai Tampereella?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
[QUOTE="mä";22321179]Tampereella. Kauniimpi kaupunki ja avoimemmat ihmiset.[/QUOTE]

peesi. Asun pohjoisessa ja ainoa kaupunki johon muuttaisin, jos täytyis, on Tampere. Ja olen Tamperetta harkinnutkin. Hyvät etäisyydet, hieno kaupunki ja mukavat ihmiset.

ilman muuta
Tampereella, mukavammat ihmiset, kunnon kulttuuria (myös rockkulttuuria), olen opiskellut siellä ja harkitsen muuttoa takaisin. Nätti kompakti kaupunki. Hyvät etäisyydet moneen paikkaan.

Turusta on tullut kylmä, sisäänpäinlämpiävä tunne, vähän syrjässä, kokoonsa nähden paljon enemmän pikkukaupunki.

puldeww
Tampereella. Tämä on hyvä paikka asua ja elää. Ei Turussakaan varmaan suuria vikoja ole, mutta Tampere on kotoisampi. Ihmiset eivät yleisesti ottaen ole liian fiinejä, mutta eivät aivan "junttejakaan". Ovat siis sopivan rentoja.

[QUOTE="vieras";22321353]Lol. Oikea suurkaupungin asukki kommentoi...[/QUOTE]

En väitä Helsinkiä suurkaupungiksi, ehkä olisi pitänyt tarkentaa. Ajattelin, että tässä puhutaan Suomen kaupungeista. Onhan Helsinki kuitenkin vähemmän pikkukaupunki kuin vaikka Tampere, vaikka sinua kuinka naurattaisi.
Mutta niin, en viihdy pikkukaupungeissa ja olenkin asunut Lontoossa ja New Yorkissa, mutta kun en voi valita sukulaisten ja vanhojen ystävien asuinpaikkaa niin olen nyt vaihteeksi valinnut näin.

f
Turussa. Se on kauniimpi ja historiallisempi kaupunki kuin Tampere. Tukholmaan pääsee nopeasti ja tunnelma on muutenkin eurooppalaisempi, kesällä jokirannan katukahvilat ja vanhat rakennukset oli aivan ihania! Tampere on jotenkin mutkaton mutta ehkä liian rock.

Saraldo
Turussa tietenkin, kun olen täällä koko ikäni asunut :D! Mutta jos mun pitäisi muuttaa Turusta pois eikä lähikuntiin saisi muuttaa, niin Tampere olisi seuraavana listassa. Tykkään Tampereesta, vaikka turkulainen olenkin :D

Yhteistyössä