Me muutettiin miehen työn perässä Tampereelta Turkuun just kesällä. Tampereella ehdin asua runsas 2v, Turussa oon asunu juhannuksesta. En tiedä, en oikein osais valita. Paitsi tietenkin Tampereella on paljon mun kavereita ja muutki asuu sillä suunnalla, mut ei tää Turku mun mielest oo ollenkaa paha. Kaikki asiat on toiminu paljon paremmin Turussa, AINAKIN MEILLÄ
siis neuvola yms. Nopeeta toimintaa. Tampereella varmaan vieläkää oltais päästy ton meidän 8kk pojan kans esim. allergiatesteihin (Turus käytiin silloin kun se oli 4,5kk...) Molemmat kaupungit on kauniita. Tampere kotoisampi, Turku "kaupunkimaisempi". Molempien kulttuurista yms. tykkään. Molempien sijaintikin on mun mielestä hyvä, Tampereen vähän parempi, mut ei Turkukaa mun mielest mitenkää syrjässä oo. Enpä siis osaa päättää. Tampereelle varmaan paluumuutto jossain vaiheessa, jos en aivan täysin rakastu tähän Turkuun
Tampere tuntuu sillain "kodilta" vaikka en oo sieltä kotoisin. Tutuks on tääki kaupunki tullu jo kuitenkin muutamassa kuukaudessa. Molemmissa kaupungeissa on oma viehätyksensä.
Turussa oli ihanaa käydä kesähelteillä meressä uimassa.
Onhan Tampereellakin järviä. No joo. En sano tähän enää mitään.
anteeksi sekava viesti. Molempi parempi.