Asuinpaikaksi Tampere

Eli mietinnässä on, josko sinne päin muutettaisiin, halua olisi vaan jotain pientä estettä vielä. :whistle: Mitkäköhän olisi semmoiset lapsiystävällsiet alueet mistä asuntoa kannattaisi haaveilla jos sinne päästäisiin muuttamaan? =)
 
hei!
Tampereella jos minä nyt muuttaisin (asunut joitain vuosi siellä) muuttaisin Raholaan. Tai Lentävänniemi on semmone vanhempi kerrostalo/rivitalo/omakotitaloalue jossa on ihan ok palvelut (Lielahti todella lähellä missä cittari yms. Lielahdessakin ihan ok, itse asunut sielläki.
Lentävänniemi vaan rauhallisempi ku Lietsu.
Tampereelle muuttoa suosittelen! Ihana kaupnuki, ei ehkä sympaattinen väestöltään Mutta aivan ihana paikka, sinne kotiiutuu niin pian ja minulle ainakin sopi, nykyään asun Kuopiossa ja kaipaan Tampereelle ja kovasti.

Tampere on kaupunki sellaisen makuun kuka tykkää suuremmasta kaupnugista jossa vaihtoehtoja on muitakin kuin h&m, lindex mäkki ja hese, mutta silti ihmisille joka ei tykkää helsingin kaltaisesta ryysiksestä ja Turun ankeudesta:D Ihana kesäkaupunki ja minä olen varma että itse palaan sinne vielä kun elämä tästä etenee vähän :)
 
Kyy
Linnaimaalla (itä tre) on ainakin palvelut nyt lähellä kun sinne rakennetaan cittaria ja prismaa kilpaa. Siellä on myös hyvä terveyskeskus ja tampereen tasokkain paikallinen (tai ainakin muutama vuosi sitten oli tasokkain). :D Koulusta miinusta, kun on ala-asten ja yläasten nykyisin samassa. Päiväkoti löytyy ja srk-talo, jossa kaiketi jotain perhekerhoja yms.

Lielahdessa (länsi tre) on myös palvelut lähellä ja on aikas rauhallinen käsittääkseni. Miinusta on Rantatie, joka on aina tukossa ruuhka-aikaan (jos täytyy siis silloin kulkea siitä), muuten siitä pääsee nopeasti bussillakin keskustaan.

Siinä ainakin pari vaihtoehtoa. Keskustassa suosisin ehkä Tammelaa tai Amuria. Ovat rauhallisia, mutta kävelymatka keskustaan. :D
 
hei!
Sama jatkaa vielä, puhumattakaan lapsiperheen parhaasta edusta: Särkänniemi on kivenheiton päässä missä tahansa Tampereella asuukin :D Tahtoo takaisin sinne... :D
Kiitti vaan hei, nyt tuli ikävä xD
 

Yhteistyössä