Asuideoita mun iltaan?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallu -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
laita paksut sukkikset, lyhyt hame, saapikkaat, ja toppi jonka päälle löysä isokauluksinen paita :) paksu takki vaan päälle, säärystimet hanskat ja kaikki mahdollinen toppaus sitten siihen päälle vaan

Mulla ei juuri nyt ole kivoja vaatteita ollenkaan :( Joten todennäköisesti laittaisin farkut/farkkuleggarit/mustat tiukat housut ja sitten jonkinnäiköisen topin/tunikan tms. ja boleron tai neuletakin. Sitten saapikkaat, pitkä, johonkin ehkä polveen ulottuva lämminvuorinen villakangstakki, lämpimät tumput ja myssy ja kaulahuivi ulkonaliikkumiseen. Riippuen vähän tarviiko pitkiä aikoja olla ulkona.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Mulla on kans vaateongelma :/

Joo, hankalaa... farkut varmaankin laitan, mutta mitä yläosaksi?

Laita joku kiva toppi ja siihen joku neuletakki?
Ite meen mustissa vaatteissa varmaan, meinasin et jos laittais mekon ja siihen neuletakin mun läskien käsivarsien suojaks :D Mut kattoo nyt sit kun alan laittaa itteäni kuntoon et millaiseen lopputulokseen päädyn :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras mies:
Majavasta karvat ja pukeutuminen alkaa hammaslankakalsareista!

En mä sinne seuraa ole lähdössä hakemaan, joten majavan ulkoasulla ei ole niin väliä - isännälle se kyllä kelpaa monenlaisissa asuissaan =)

Millaiset nuo hammaslankakalsarit on, uusi termi mulle, kuvaile vähän?

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mulla on kans vaateongelma :/

Joo, hankalaa... farkut varmaankin laitan, mutta mitä yläosaksi?

Laita joku kiva toppi ja siihen joku neuletakki?
Ite meen mustissa vaatteissa varmaan, meinasin et jos laittais mekon ja siihen neuletakin mun läskien käsivarsien suojaks :D Mut kattoo nyt sit kun alan laittaa itteäni kuntoon et millaiseen lopputulokseen päädyn :D

Mulla ei oikein ole kivoja neuletakkeja, eikä ole aikaa lähteä ostamaankaan. Nyt on makustelussa tämmöinen asu, jossa on mustat ylipolvensukat, siniset farkut lahkeet käärittyinä vähän lyhemmäksi, musta lyhythihainen tunika ja punainen vakosamettijakku (onkohan jakut ihan out nykyisin :D , se olis ainakin lämmin vaihtoehto).

Laita sä ne mustat kengät, jos muukin kokonaisuus on mustaa :)

Mulla oli eilen mustat suorathousut, musta tyköistuva vähän 50-luvun henkinen niskan taakse solmittava toppi, siihen päälle villatakki lähinnä ulkona oloa varten sekä mustat nilkkamittaiset korkkarisaappaat. Sitten tietty hupullinen topparotsi, kaulaliina ja tumput.

Yhteistyössä