Apuja! Mitä päälle kasari-ysäri synttäribileisiin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vöhö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vöhö

Vieras
Rahaa en nyt hirveästi halua vaatteisiin laittaa... mutta mitä voisi laittaa krepattujen hiusten lisäksi päälle?

Kaveri pitää 30v bileet kasari-ysäri tyylisesti kotonaan, ehkä käydään kylän paikallisessa baarissa mutta ei muuta.

Itse ajattelin jotakin "jumppateemaa" ts. krepatut hiukset ja joku hikinauha, sitten minulla on mustat me & i:n yogapantsit, niin ne ja jotkut esim. valkoiset säärystimet, ja sitten joku paidan retku... mutta tuntuu tylsältä, en millään keksi muuta.

Niin, pillihousuja en näillä jaloilla päälleni voi laittaa...

Olisko tuo mun virittelemä juttu sitten ok? Eli laittaisin siis ne me & i:n yogapants housut, joissa resoria siis puoleen sääreen asti, siihen päälle vaikka vaaleanpunaiset, tai neonpunaiset (jos löytyy) säärystimet ja saman värinen hikipanta, kreppaan hiukset ja laitan jonkun kollegepaidan tms ja siihen päälle vyölaukun... olisko se ok?

Sitten multa löytyy kotoa violetit nappikorvikset, niin ne vielä mukaan?

Eli voinko laittaa tuollaisia kekkereihin, vai pitäisikö olla farkkulinjalla eikä "jumppavaatteilla"...?

Jotenkin tuntuu että jos kutsussa pyydetään pukeutumaan jotenkin eri tavalla, niin eikö toi nyt ole vähän tylsä laittaa "jätti T-paita ja legginssit", onpa rohkeaa. Eikös se ole tätä tyyliä mitä nyt just on...

Kattila päähän, kerta kasaribileet?
E150041_Classic_kasari_10_l_ilman_kantta_h.jpg

[QUOTE="aloittaja";25055245]Olisko tuo mun virittelemä juttu sitten ok? Eli laittaisin siis ne me & i:n yogapants housut, joissa resoria siis puoleen sääreen asti, siihen päälle vaikka vaaleanpunaiset, tai neonpunaiset (jos löytyy) säärystimet ja saman värinen hikipanta, kreppaan hiukset ja laitan jonkun kollegepaidan tms ja siihen päälle vyölaukun... olisko se ok?

Sitten multa löytyy kotoa violetit nappikorvikset, niin ne vielä mukaan?

Eli voinko laittaa tuollaisia kekkereihin, vai pitäisikö olla farkkulinjalla eikä "jumppavaatteilla"...?[/QUOTE]

Mitä olette tästä vaatetuksesta mieltä?!

Jotenkin tuntuu että jos kutsussa pyydetään pukeutumaan jotenkin eri tavalla, niin eikö toi nyt ole vähän tylsä laittaa "jätti T-paita ja legginssit", onpa rohkeaa. Eikös se ole tätä tyyliä mitä nyt just on...

Nyt on 80-luku palannut taas muotiin uudelleen, tosin hieman muunneltuna. 70-luku meni jo.

Minä olin teini 80-luvulla. Hiuksissa oli 80-luvun pörrö eli ohimoilta leikattu lyhyeksi ja muu osa permanentattu ja tupeerattu pöyheäksi. Käytin Jättipaitoja, jotka olivat todella leveitä ja väljiä. Nykyään muodissa on pitkät, mutta kapeat tunikat. Leggingisit saattoivat olla kiiltävät ja pinkit. Lepakkohihat olivat myös muotia 80-luvulla ja niitäkin näkee taas. Samoin nilkkurit ja polven yli menevät saapikkaat (80-90-luvuilla). Olkatoppaukset olivat valtavat.