Mitähän tässä tekis, mennäkö vaiko ei?

02.05.2008
993
0
16
Miehen firmalla olis lauantaina illanvietto, johon on kutsuttu myös puolisot... Olis tosi kiva mennä ja nähdä vihdoin sen pomo ym. työkaverit joista monesti puhuu, mutta mutta... Kaikki siellä tienaavat hyvin, just mies eilen puhui että yhdelläkin aika nuorella naisella uus BMW ym, eli voin vain kuvitella kuinka hyvin tällanen kulahtanut kotimamma sopis joukkoon :ashamed:

Jotenkin tuntuu etten kehtais menna koko illanviettoon, kun baarissa käydessäkin tuntuu aina että kaikki on niin nättejä ja ittellä aina ne samat vaatteetkin :/ Ei taida nyt kyllä mun itsetunto riittää.

Menet tietysti! Käy vaikka ostamassa jokin kiva paita, tai jokin ihana kaulakoru joka uudistaa vanhan paidan aivan uuteen uskoon :D Sen yhden naisen BMW voi ihan hyvin olla lainarahalla ostettua, joten ei niinkään hienoa.. Sinne vain, tutustumaan uusiin ihmisiin tai seku vain seurailemaan menoa!

miksi et sitten voi laittaa vaihteeksi sieltä kaapista jotain muuta päälle, ei oo pakko mennä niissä kulahtaneissa vaatteissa. Voi kai sitä juhliin vähän itseään laittaakin. Minä ainakin laitan juhliin meikkiä, vaikken sitä normaalisti arkena käytäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ja...:
miksi et sitten voi laittaa vaihteeksi sieltä kaapista jotain muuta päälle, ei oo pakko mennä niissä kulahtaneissa vaatteissa. Voi kai sitä juhliin vähän itseään laittaakin. Minä ainakin laitan juhliin meikkiä, vaikken sitä normaalisti arkena käytäkään.

No mulla ei kauheasti mitään hienoja vaatteita ole, meikkiä kyllä käytän muutenkin. Tuntuu vaan jotenkin... höh, emmä tiiä. En mä kyllä toisaalta tiedä vielä edes saataisko lapsenvahtia, että voi olla turhaa tää murehtiminen..

Se jos ei kovin usein käy missään pippaloissa saattaa helposti tehdä tunteen että muilla on kivemmat vaatteet, ne on nätemmin laitettuja... vaikkei oikeesti olisikaan.

Älä väheksy itseäsi siihen ei ole mitään syytä.

Häntä pystyyn ja menoksi =)

Yhteistyössä