Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En sais kuitenkaan sanottua niitä tärkeimpiä asioita. Sanat jää kurkkuun, epämääräisenä möhkäleenä. Sit on niin paljon stressiä, et sanon jotain väärin ja ylitulkitsen vielä kaiken, niin mun yhteydenotot on tuhoontuomittuja jo valmiiksi.

Oi että kun törmättäisiin ja / tai tavattaisiin rakas nainen. Saisit tod pitkän halin ja en voisi olla kysymättä että jäädäänkö tähän kiinni toisiimme loppuun asti. Janoan niin paljon että olisimme toistemme henk koht tiloissa niin kun olemme niin usein oltu. Mä laittaisin käden sun takaraivolle ja välillä sivelisin sun niskaa mun sormen päillä. Musta tuntuu että olemme olleet viime elämissä aina yhdessä. Jos ei rakas tässä elämässä niin lupaan etsiä sut jokaisessa tulevassa. Rakastan sua ikuisesti mun sielunkumppanini.

En sais kuitenkaan sanottua niitä tärkeimpiä asioita. Sanat jää kurkkuun, epämääräisenä möhkäleenä. Sit on niin paljon stressiä, et sanon jotain väärin ja ylitulkitsen vielä kaiken, niin mun yhteydenotot on tuhoontuomittuja jo valmiiksi.
Ei haittaa vaikka sanoisi jotenkin väärin tai ei muuten sujuisi heti, eiköhän tässä ole jokainen ehtinyt mokailla eri tavoin elämässä

Yhteistyössä