Astioiden keräily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiäiti78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kotiäiti78

Vieras
onko äitejä jotka ovat keräämässä tai aikovat kerätä lapselleen astiasarjaa jo pienestä alkaen? Mä alotin tilasin pojalle sieltä apilanlehdestä sitä rosina kissat astiasarjaa joka kuukausi tulee joku osa musta aivan ihana idea :wave: ;)

Ihana idea muuten, mutta milloin se lapsi voisi sitä astiastoaan käyttää. Jos siinä on jotain satu-elukoitten kuvia, niin tuskin hän sitä aikuisena kehtaa käyttää. Tuollaiset sarjat on silleen ihania, että ostaa vaikka pari kolme erilaista lautasta ja laittaa seinälle tauluksi. Tai sitten voisi kerätä vaan ihan jotain perus-astiastoa tai hopeisia ruokailuvälineitä, niille kun tulee aina käyttöä ja niitä voi lapsi sitten aikuisena täydentää itse sen mukaan millaisista ja minkä värisistä astioista tykkää.

Juu kannatan noita hopeisia ruokailu välineitä että niitä vois kerätä. Niitä osaa sitten aikuisen arvostaa...ja tulee "hyödyksi"( kun ei tuollaisia kehtaa ite ostella). :)

Siis toi kuulostaa tosi ihanalta. Itekki ostaisin niitä (tosin itselle, en lapselle koska hän ei välttämättä edes tykkäis niistä) jos olisi rahaa. Ajattelen joskus että sitten kun olen miljonääri niin voin tilata tällaisia ja myöskin olla perumatta joka kertaa sitä kuukaudenkirjaa. Opiskelija perheessä on raha tiukassa.

tytön kummitäti kerää hänelle arabian viivi ja veikkaa ja sitten myöhemmin joku arabian astiasto kun tyttö itse saa päättää...mullekkin oma mummo on kerännyt arabiaa kun olin pieni ja nyt olen erittäin tyytyväinen. =) :flower:

Yhteistyössä