Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:Jos taas tahtoo ostaa laadukasta, niin kääntyy sitten vaikka tuonne keskisempään Eurooppaan. Valikoimaa löytyy ja yllättävän edullisestikin.
No, missäs ne konkreettiset vinkit ap:lle ovat. Valmistaja, mallit, tms?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:Jos taas tahtoo ostaa laadukasta, niin kääntyy sitten vaikka tuonne keskisempään Eurooppaan. Valikoimaa löytyy ja yllättävän edullisestikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:Jos taas tahtoo ostaa laadukasta, niin kääntyy sitten vaikka tuonne keskisempään Eurooppaan. Valikoimaa löytyy ja yllättävän edullisestikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:Jos taas tahtoo ostaa laadukasta, niin kääntyy sitten vaikka tuonne keskisempään Eurooppaan. Valikoimaa löytyy ja yllättävän edullisestikin.
Villeroy&Boch
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi nyt vee, kun ajattelis itse että juuri olis omaan kämppään muuttanut eikä olis astioita. Sitten toivois niitä lahjaksi -ja vieraat tois parin hiton kalliita kahvikuppeja! Siinäpä sitä aamulla ihmettelis että vedänkö aamiaismurot tuosta toisesta kahvikupista, toisesta itse kahvin. Okei, mahtuuhan se lounaspottu siihen tassille. Jipii, puolen vuoden päästä joulupukki sitten toisi TOISEN parin samoja kalliita kahvikuppeja -vois tarjota potun jo kaverillekin
Vai jokohan siihen mennessä olis ostanu joko halppisastiastoin tai edes kertiksiä...
Miettikää nyt vähän lahjan saajaakin, mikä on järkevintä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:"No, missäs ne konkreettiset vinkit ap:lle ovat. Valmistaja, mallit, tms?"
Jos luet viestini uudelleen, niin varmastikin huomaat, etten kehottanut ap:ta etsimään laadukasta astiastoa mistään päin maailmaa, vaan kerroin omana mielipiteenäni että astiat voi aivan yhtä hyvin ostaa edullisesti vaikka Tiimarista jos tahtoo Arabian veroista laatua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi nyt vee, kun ajattelis itse että juuri olis omaan kämppään muuttanut eikä olis astioita. Sitten toivois niitä lahjaksi -ja vieraat tois parin hiton kalliita kahvikuppeja! Siinäpä sitä aamulla ihmettelis että vedänkö aamiaismurot tuosta toisesta kahvikupista, toisesta itse kahvin. Okei, mahtuuhan se lounaspottu siihen tassille. Jipii, puolen vuoden päästä joulupukki sitten toisi TOISEN parin samoja kalliita kahvikuppeja -vois tarjota potun jo kaverillekin
Vai jokohan siihen mennessä olis ostanu joko halppisastiastoin tai edes kertiksiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Ihana :heart:
![]()
http://www.vapaa-aika.com/asp_sivut/173G.asp
Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:Tää olis makea, mut ystävä ei tykkää pinkistä.
Hän tykkää mustasta tai punaisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja tiinuliinuleenu:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Pentikkiä.
sen pitänyt olla halpa astiasto..vai etkö osaa lukea?
En osaa. Ei se teemakaan kovin halpaa oo ja sitä pentikkiä voi ostaa vähemmän ja kerätä sit aina pikkuhijaa lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi nyt vee, kun ajattelis itse että juuri olis omaan kämppään muuttanut eikä olis astioita. Sitten toivois niitä lahjaksi -ja vieraat tois parin hiton kalliita kahvikuppeja! Siinäpä sitä aamulla ihmettelis että vedänkö aamiaismurot tuosta toisesta kahvikupista, toisesta itse kahvin. Okei, mahtuuhan se lounaspottu siihen tassille. Jipii, puolen vuoden päästä joulupukki sitten toisi TOISEN parin samoja kalliita kahvikuppeja -vois tarjota potun jo kaverillekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja täsä:Musta astiasto
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=43524&productId=228900&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mutta trendipaikoissa kyllä niitä kahvikuppeja on usein käytetty mitä mielenkiintoisempiin kattauksiin. Miksi muroja ei voi syödä kahvikupista?
Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:Mä kyllä haluaisin itse valita astiaston, jota alan kerätä. Tosi kurjaa jos saa sellaista, josta ei ollenkaan tykkää. Eli kantsis kyllä kysyä kamulta olisko sillä toiveita.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi nyt vee, kun ajattelis itse että juuri olis omaan kämppään muuttanut eikä olis astioita. Sitten toivois niitä lahjaksi -ja vieraat tois parin hiton kalliita kahvikuppeja! Siinäpä sitä aamulla ihmettelis että vedänkö aamiaismurot tuosta toisesta kahvikupista, toisesta itse kahvin. Okei, mahtuuhan se lounaspottu siihen tassille. Jipii, puolen vuoden päästä joulupukki sitten toisi TOISEN parin samoja kalliita kahvikuppeja -vois tarjota potun jo kaverillekin![]()
Kuka käskee ostamaan kahviastiastoa, voi niitä ruokalautasiakin ostaa sen sijaan![]()
Mutta trendipaikoissa kyllä niitä kahvikuppeja on usein käytetty mitä mielenkiintoisempiin kattauksiin. Miksi muroja ei voi syödä kahvikupista?
Alkuperäinen kirjoittaja jvv:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mutta trendipaikoissa kyllä niitä kahvikuppeja on usein käytetty mitä mielenkiintoisempiin kattauksiin. Miksi muroja ei voi syödä kahvikupista?
Tää on totta, astian nimihän on vaan ehdotus siitä, mitä siihen vois laittaa. Keittoja tarjoillaan usein kahvikupeista tai laseista. Luovuutta kehiin vaan.![]()