No, missäs ne konkreettiset vinkit ap:lle ovat. Valmistaja, mallit, tms?Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:Jos taas tahtoo ostaa laadukasta, niin kääntyy sitten vaikka tuonne keskisempään Eurooppaan. Valikoimaa löytyy ja yllättävän edullisestikin.
No, missäs ne konkreettiset vinkit ap:lle ovat. Valmistaja, mallit, tms?Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:Jos taas tahtoo ostaa laadukasta, niin kääntyy sitten vaikka tuonne keskisempään Eurooppaan. Valikoimaa löytyy ja yllättävän edullisestikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:No, missäs ne konkreettiset vinkit ap:lle ovat. Valmistaja, mallit, tms?Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:Jos taas tahtoo ostaa laadukasta, niin kääntyy sitten vaikka tuonne keskisempään Eurooppaan. Valikoimaa löytyy ja yllättävän edullisestikin.
Villeroy tuskin on edullinen, jos Teemaa pidetään kalliina. Meiltä löytyy joku kuppi Royal Worcesteria, joka lienee kai ihan laadukas merkki, mikään halpa ei musta tehtaanmyymällä ollut.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:No, missäs ne konkreettiset vinkit ap:lle ovat. Valmistaja, mallit, tms?Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:Jos taas tahtoo ostaa laadukasta, niin kääntyy sitten vaikka tuonne keskisempään Eurooppaan. Valikoimaa löytyy ja yllättävän edullisestikin.
Villeroy&Boch
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi nyt vee, kun ajattelis itse että juuri olis omaan kämppään muuttanut eikä olis astioita. Sitten toivois niitä lahjaksi -ja vieraat tois parin hiton kalliita kahvikuppeja! Siinäpä sitä aamulla ihmettelis että vedänkö aamiaismurot tuosta toisesta kahvikupista, toisesta itse kahvin. Okei, mahtuuhan se lounaspottu siihen tassille. Jipii, puolen vuoden päästä joulupukki sitten toisi TOISEN parin samoja kalliita kahvikuppeja -vois tarjota potun jo kaverillekin
Vai jokohan siihen mennessä olis ostanu joko halppisastiastoin tai edes kertiksiä...
Miettikää nyt vähän lahjan saajaakin, mikä on järkevintä!!!
Tarkalleen ottaen sanoit "Jos taas tahtoo ostaa laadukasta, niin kääntyy sitten vaikka tuonne keskisempään Eurooppaan. Valikoimaa löytyy ja yllättävän edullisestikin."Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:"No, missäs ne konkreettiset vinkit ap:lle ovat. Valmistaja, mallit, tms?"
Jos luet viestini uudelleen, niin varmastikin huomaat, etten kehottanut ap:ta etsimään laadukasta astiastoa mistään päin maailmaa, vaan kerroin omana mielipiteenäni että astiat voi aivan yhtä hyvin ostaa edullisesti vaikka Tiimarista jos tahtoo Arabian veroista laatua.
No aika surkealla pohjalla on muuttavan talous, jos on kavereiden tuparilahjojen varassa täysin astioiden hankinta. Kannattais ehkä miettiä vielä uudestaan sitä omilleen muuttoa, vaikka sitten, kun on varaa itse hakea se kympin astiasto biltemasta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi nyt vee, kun ajattelis itse että juuri olis omaan kämppään muuttanut eikä olis astioita. Sitten toivois niitä lahjaksi -ja vieraat tois parin hiton kalliita kahvikuppeja! Siinäpä sitä aamulla ihmettelis että vedänkö aamiaismurot tuosta toisesta kahvikupista, toisesta itse kahvin. Okei, mahtuuhan se lounaspottu siihen tassille. Jipii, puolen vuoden päästä joulupukki sitten toisi TOISEN parin samoja kalliita kahvikuppeja -vois tarjota potun jo kaverillekin
Vai jokohan siihen mennessä olis ostanu joko halppisastiastoin tai edes kertiksiä...
No juuri näin! Edelleen kannatan Ikean astiastoa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi nyt vee, kun ajattelis itse että juuri olis omaan kämppään muuttanut eikä olis astioita. Sitten toivois niitä lahjaksi -ja vieraat tois parin hiton kalliita kahvikuppeja! Siinäpä sitä aamulla ihmettelis että vedänkö aamiaismurot tuosta toisesta kahvikupista, toisesta itse kahvin. Okei, mahtuuhan se lounaspottu siihen tassille. Jipii, puolen vuoden päästä joulupukki sitten toisi TOISEN parin samoja kalliita kahvikuppeja -vois tarjota potun jo kaverillekin
Ei järki, sain kyllä makeat naurut tästäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi nyt vee, kun ajattelis itse että juuri olis omaan kämppään muuttanut eikä olis astioita. Sitten toivois niitä lahjaksi -ja vieraat tois parin hiton kalliita kahvikuppeja! Siinäpä sitä aamulla ihmettelis että vedänkö aamiaismurot tuosta toisesta kahvikupista, toisesta itse kahvin. Okei, mahtuuhan se lounaspottu siihen tassille. Jipii, puolen vuoden päästä joulupukki sitten toisi TOISEN parin samoja kalliita kahvikuppeja -vois tarjota potun jo kaverillekin
Tää olis makea, mut ystävä ei tykkää pinkistä.Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Ihana :heart:
http://www.vapaa-aika.com/asp_sivut/173G.asp
Eikä välttämättä tykkää syödä muoviastioistakaan...Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:Tää olis makea, mut ystävä ei tykkää pinkistä.
Hän tykkää mustasta tai punaisesta.
lisäksi pentikki on aika mummomaista...Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:En osaa. Ei se teemakaan kovin halpaa oo ja sitä pentikkiä voi ostaa vähemmän ja kerätä sit aina pikkuhijaa lisää.Alkuperäinen kirjoittaja tiinuliinuleenu:sen pitänyt olla halpa astiasto..vai etkö osaa lukea?Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Pentikkiä.
Kuka käskee ostamaan kahviastiastoa, voi niitä ruokalautasiakin ostaa sen sijaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi nyt vee, kun ajattelis itse että juuri olis omaan kämppään muuttanut eikä olis astioita. Sitten toivois niitä lahjaksi -ja vieraat tois parin hiton kalliita kahvikuppeja! Siinäpä sitä aamulla ihmettelis että vedänkö aamiaismurot tuosta toisesta kahvikupista, toisesta itse kahvin. Okei, mahtuuhan se lounaspottu siihen tassille. Jipii, puolen vuoden päästä joulupukki sitten toisi TOISEN parin samoja kalliita kahvikuppeja -vois tarjota potun jo kaverillekin
Joo tätä mä kattelinkin ystävälleni Mielestäni se on paras tähän mennessä.Alkuperäinen kirjoittaja täsä:Musta astiasto
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=43524&productId=228900&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#
Tää on totta, astian nimihän on vaan ehdotus siitä, mitä siihen vois laittaa. Keittoja tarjoillaan usein kahvikupeista tai laseista. Luovuutta kehiin vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mutta trendipaikoissa kyllä niitä kahvikuppeja on usein käytetty mitä mielenkiintoisempiin kattauksiin. Miksi muroja ei voi syödä kahvikupista?
PEESI TÄLLE!!!Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:Mä kyllä haluaisin itse valita astiaston, jota alan kerätä. Tosi kurjaa jos saa sellaista, josta ei ollenkaan tykkää. Eli kantsis kyllä kysyä kamulta olisko sillä toiveita.
Aivan! Mitä sitä lahjansaajan toivetta kunnioittamaan kun itsellä on selvä visio että merkkiastiaston osia se olla pitää Varsinkaan lahjansaajan makua ei kannata kysyä, se on vielä niin juntti että tahtoo jotain tylsää Teemaa -kyllähän nyt Arabian Taika on paljon hienompi! On se kiva että mulla lahjan antajana on niin hyvä maku ja voin estää lahjansaajaa hairahtumasta mauttomuuksiin kattauksissaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Kuka käskee ostamaan kahviastiastoa, voi niitä ruokalautasiakin ostaa sen sijaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi nyt vee, kun ajattelis itse että juuri olis omaan kämppään muuttanut eikä olis astioita. Sitten toivois niitä lahjaksi -ja vieraat tois parin hiton kalliita kahvikuppeja! Siinäpä sitä aamulla ihmettelis että vedänkö aamiaismurot tuosta toisesta kahvikupista, toisesta itse kahvin. Okei, mahtuuhan se lounaspottu siihen tassille. Jipii, puolen vuoden päästä joulupukki sitten toisi TOISEN parin samoja kalliita kahvikuppeja -vois tarjota potun jo kaverillekin
Mutta trendipaikoissa kyllä niitä kahvikuppeja on usein käytetty mitä mielenkiintoisempiin kattauksiin. Miksi muroja ei voi syödä kahvikupista?
Jes! Astiaston sijaan ostamme 6 kpl juomalaseja -vain omaa mielikuvituksettomuutta ellei saa niistä katettua koko ateriaa.Alkuperäinen kirjoittaja jvv:Tää on totta, astian nimihän on vaan ehdotus siitä, mitä siihen vois laittaa. Keittoja tarjoillaan usein kahvikupeista tai laseista. Luovuutta kehiin vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mutta trendipaikoissa kyllä niitä kahvikuppeja on usein käytetty mitä mielenkiintoisempiin kattauksiin. Miksi muroja ei voi syödä kahvikupista?