Voiko sitä juoda sikakaan vinkumatta?
Sitä kuulemma olis kaverit meille tuomassa, eikä kumpikaan olla vinkkuihmisiä. Kestääkö sitä siis naukkailla vai ei?
Sitä kuulemma olis kaverit meille tuomassa, eikä kumpikaan olla vinkkuihmisiä. Kestääkö sitä siis naukkailla vai ei?