Asti Gancia-niminen kuohuviini, millaista on?

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Äärimmäisen hyvää. :p

Makea(hko) jälkkärikuohari. En tykkää viineistä, mutta tuo on hyvää. :) Meillä oli sitä häissä ja kaikki vieraat kehui ja on kyselleet jälkikäteen, mitä se oli.. B)

Lohdullista kuultavaa. Olishan se hiukan noloa alkaa laatata eka kulauksen jälkeen :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
mä en saa makeaa kuoharia kurkusta alas, en millään. Kuoharin pitää olla niin kuivaa, että se naksuu suussa. Että kannattaa varata kumminkin jotain omaa suosikkia tykö.

Öööö, kun ei oo suosikkia. Ei olla tipan vertaa vinkkuihmisiä. Ja kuivaa nyt ei ainakaan.
 

Yhteistyössä