Assi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asumistuki ja töiden alotus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Asumistuki ja töiden alotus

Vieras
Olen aloittamassa työt 15.8. Saan tällä hetkellä asumistukea. Saanko elokuun puoleenväliin asti vielä asumistukea vai lakkautetaanko se jo kuun alusta. Onko siis mahdollisuutta saada asumistukea kahdelta viikolta?
 
Olen aloittamassa työt 15.8. Saan tällä hetkellä asumistukea. Saanko elokuun puoleenväliin asti vielä asumistukea vai lakkautetaanko se jo kuun alusta. Onko siis mahdollisuutta saada asumistukea kahdelta viikolta?


Ups, meni väärin päin edellinen aloitus
 
kelan sivuilta:
Kela tekee välitarkistuksen saman kuukauden alusta, josta

tulosi muuttuvat tai saat uusia tuloja koko kuukaudelta
sinulle maksetaan uusia tuloja tai maksat uusia asumismenoja koko kuukaudelta tai
opiskelijan oikeus asumislisään alkaa.

tuon perusteella olettaisin siis että syyskuun alusta vasta muuttuu. millon sulla on eka palkkapäivä?
 
kelan sivuilta:
Kela tekee välitarkistuksen saman kuukauden alusta, josta

tulosi muuttuvat tai saat uusia tuloja koko kuukaudelta
sinulle maksetaan uusia tuloja tai maksat uusia asumismenoja koko kuukaudelta tai
opiskelijan oikeus asumislisään alkaa.

tuon perusteella olettaisin siis että syyskuun alusta vasta muuttuu. millon sulla on eka palkkapäivä?



En tiedä vielä...
 

Yhteistyössä