A
ap
Vieras
...semmoiset pienet ilahduttavat jutut. Onko ne tärkeämpiä naisille kuin miehille? Itse olen töissä päivät, ja miehen aikataulu paljon vapaampi, ei välttämättä kaikkina päivinä ole mitään. Olen yleensä tosi väsynyt ja vähän kai äksykin, kun tulen töistä. Verensokerit alhaalla. Mies istuu aina koneella ja keittiö mullinmallin. Pitää aina tiskata ensin ja tehdä ruuat (jaetaan homma puoliksi kuitenkin, mutta mies valkkaa aina helpomman homman). Tämä ärsyttää silloin, jos miehellä ei ole ollut koko päivänä mitään.
Noh, silloin jos olen itse ensin kotona, ja kuulen puhelimessa miehen äänestä, että on tosi väsynyt, tiskaan ja teen ruuan hänelle ihan vain siksi, että olisi kiva tulla kotiin. Kysyin eilen mieheltä, miksi hän ei tee samoin minulle edes vapaapäivinä. Vastaus oli: "kun sä oot vittuuntunut jo muutenkin. Mitä se auttaa tehdä valmiiksi, ku oot jo pahalla päällä."
Ja sitten naisilla on muka outo logiikka???????
Noh, silloin jos olen itse ensin kotona, ja kuulen puhelimessa miehen äänestä, että on tosi väsynyt, tiskaan ja teen ruuan hänelle ihan vain siksi, että olisi kiva tulla kotiin. Kysyin eilen mieheltä, miksi hän ei tee samoin minulle edes vapaapäivinä. Vastaus oli: "kun sä oot vittuuntunut jo muutenkin. Mitä se auttaa tehdä valmiiksi, ku oot jo pahalla päällä."
Ja sitten naisilla on muka outo logiikka???????