Asiatonta palvelua hammaslääkärissä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kesis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kesis";24563967]Kiitos tuosta vinkistä. Pistän Oral aseman muistiin.
Ajatuksenani on maksaa itse koko lysti kunhan asia hoituu ja ikävä muisto saadaan karistettua :)[/QUOTE]

Missäs muuten kävittte hammaslääkärissä? Olitteko kunnallisessa? Meidän hammalsääkäri vähän samantyylinen töksäyttelijä, joten ajattelin jos vaikka samasta henkilöstä kyse.

[QUOTE="tiina";24564469]Missäs muuten kävittte hammaslääkärissä? Olitteko kunnallisessa? Meidän hammalsääkäri vähän samantyylinen töksäyttelijä, joten ajattelin jos vaikka samasta henkilöstä kyse.[/QUOTE]

Kunnallisella ollaan käyty tähän asti. Tampereella asutaan. Nyt kokeillaan sitten toista paikkaa/hammaslääkäriä myös kunnallisella tämä.
Itse olen käynyt koko ikäni kunnallisessa eikä valittamista ole ollut. Tänään laitoin postissa menemään huomautuksen viimekertaisesta. En vaan voi antaa tuon asenteen jatkua muille mahdollisille kohtalotovereille.

Itse toimin myös Terveydenhuoltoalan työssä ja tiedän miten asiakaspalvelussa työskennellään.

Mäkin suosittelen Oralia ja googlettamalla löytää hammaslääkäreitä, jotka ovat erikoistuneet juuri pelkopotilaisiin ja lapsiin. Näin siis siksi, että itsellä on järkyttävä hammaslääkärikammo juuri vastaavanlaisten kokemukseten vuoksi enkä halua lapselleni elinikäisitä pelkoa.

Meitä on tosiaan moneen junaan. Aikoinani itse olin pillahtaa itkuun, kun kunnallinen hammaslääkäri totesi tylysti, että mene paikkauttamaan yksityiselle hampaasi. Olin juuri silloin todella tiukilla rahallisesti.

Yksi naispuolinen hammaslääkäri haisi järkyttävälle tupakalle, niin että tulin huonovointiseksi. Lisäksi hän oli todella kovakourainen. Muutaman kerran jälkeen pyysin hammaslääkärin vaihtoa ja onneksi se onnistui. Nykyinen hammaslääkäri on aivan ihana ja todella helläkätinen.

Yhteistyössä